Label 10

Home » » FOTO !! GADIS INI ADA SKANDAL DENGAN MENTERI BESAR ?!! PENGAKUAN JUJUR !!

FOTO !! GADIS INI ADA SKANDAL DENGAN MENTERI BESAR ?!! PENGAKUAN JUJUR !!

Written By AAKJ on Sunday, October 21, 2012 | 4:00 PM




Bukan kerana paras rupa yang buatkan Khalid Ibrahim tak keruan dek penangan awek ni, tapi pendedahan  beliau yang buatkan bukan sahaja Khalid Ibrahim, malah seluruh pimpinan tertinggi PKR Selangor menjadi MAKAN TAK LALU, TIDUR TAK LENA, MANDI TAK BASAH......KENCING TAK LAWAS.

Jom baca pendedahan awek ni.
Saya tinggal di Hulu Selangor dan berpuluh-puluh kali melihat Empangan Sungai Selangor atau lebih dikenalai dengan nama Empangan Kuala Kubu Bharu. Saya melihat dan mengetahu mengenai empangan ini sejak dari mula pembinaan dari tahun ke tahun sehingga air memenuhi takungan empangan dan melimpah.

Saya ke Bukit Fraser melalui jalan di empangan ini, pergi Sungai Chiling , pergi Raub juga pernah melalui jalan ini. Kadang-kadang hanya memandu menikmati persekitaran hijau yang mendamaikan. Empangan Sungai Selangor telah beroperasi sepenuhnya sejak tahun 2003 dan terletak kira-kira 5 kilometer dari pekan Kuala Kubu Bharu ( KKB)

Tetapi kunjungan saya hari Ahad lepas sungguh berbeza. Empangan ini nampak sangat menyedihkan. Awal bulan lepas saya juga melalui Tasik Kenyir. Saya melihat tanda air Tasik Kenyir yang sedang menyusut tetapi perubahan Empangan Kuala Kubu Bharu ini sangat ketara sekali.

empangan kuala kubu bharu

Gambar pada 6hb Oktober 2012
Pada pandangan mata kasar, penurunan paras air melebihi 10 meter.

Baca seterusnya d SINI


TQMYMASSA
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger