Label 10

Home » » DEDAH TERKINI !! BOMOH "LEMBU" ?..PATUT KELANTAN MENANG !!

DEDAH TERKINI !! BOMOH "LEMBU" ?..PATUT KELANTAN MENANG !!

Written By AAKJ on Tuesday, October 23, 2012 | 8:00 AM




Bila kami terjumpa gambar di atas, kami jadi terpaku seketika. Apa motif sebenar pencacai tembun PAS di atas mengusung lembu ke perlawanan akhir Piala Malaysia?!!
Sedangkan kibar bendera PAS dan pakai t-shirt "R" itu pun sudah menjadikan kita semua mual. Apa tidaknya, penat-penat Tan Sri Annuar Musa (TAM), salah seorang pemimpin kanan UMNO negeri membangunkan semula bola sepak Kelantan, sedap-sedap sahaja puak-puak kahak hijau ini hendak ambil nama.
Kami pernah menulis dengan terperinci bagaimana TAM mentransformasi sebuah pasukan belasahan yang satu ketika dahulu hanya layak bergaduh atas padang dalam perlawanan-perlawanan peringkat Piala FAM kepada sebuah gergasi baru bolasepak negara dan Asia!
OK kita kembali semula kepada isu gambar di atas. Cuba perhatikan lembu yang dibawanya itu. Kemudian, bandingkan pula dengan gambar di bawah ini:


Siapa boleh tolong jawab mengapa ilustrasi gadis-gadis hindu ini begitu menghormati si lembu sehinggakan boleh mengalungkan untaian bunga ke leher binatang tersebut?!!


Ya, inilah sebabnya mengapa orang Hindu tidak makan daging lembu. Mengikut kepercayaan mereka, lembu ini adalah binatang suci yang begitu berkait rapat dengan dewa-dewa mereka.

Habis itu, kenapa pula chai PAS itu kalungkan lembunya persis penganut Hindu?!!

Jawapan kepada persoalan ini tidak berapa pelik sebenarnya. Selain daripada baju dan logo "R" yang dipakainya itu telah menyesatkan akidahnya kepada dakyah KRISTIAN, maka tidak menjadi hal lagi kepada dirinya untuk mengikuti kepercayaan Hindu pula. Lagipun, bukankah ini semua hasil tarbiyah dan dakwah PAS yang berjaya selama ini ke atas PKR dan DAP?!!




Kalau PAS kata orang Islam WAJIB undi mereka, maka mengapakah semakin ramai pengikut mereka yang tergelincir akidah?!! Dan kalau mereka beribadat pun, bukanlah lagi untuk mendapatkan keredhaan Allah SWT semata-mata. Semua itu hanyalah dengan tujuan sama ada untuk menghancurkan sesama Islam, ataupun sebagai riak bahawa mereka sahajalah yang lebih beriman.

Sebab itulah, Mat Sabu kata beliau lebih rela makan BABI bersama Guan Eng daripada makan ayam dengan DS Najib!

sumber; mymassa
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
October 23, 2012 at 8:25 AM

bro,agak2 la nk komen.wat research dulu.dorang nk depict ape yg org kelate affiliated to.pakai sarung batik,'semutar' atas kepala, menternak lembu.bukan puja lembu.dah nak wat mcm mane dia minat pas.ko jgn la nk tuduh2 puja lembu pulak.lembu tu akan disembelih if kelate menang final.do research bro.sama2 islam,beza parti.even aku org umno,ak dpt beza.ko? we all feel discrimanted here,dgn PM label kelate negeri plg miskin la,etc.benda2 mcm ni xkan wat ko popular.ye,mostly org kelate mcm ni la,turun bendang,motong getah,ternak lembu ayam itik,ni face of kelate,true kelantanese,ape yg org kenal.tpi apa yg org x kenal ialah org kelate pantang org hina & org nak beli.ye,kami miskin,tpi kami kaya budi pekerti.piss off bro,parti 2 nak wat camne,xpyh la nk kondem2 sana sini.aku pun meluat.stay unite melayu. if ko wondering pasal aku,ak ketua pemuda di cawangan kat daerah di kelate,bapak aku,family aku sume ahli seumur idop n ada jwtan sume dlm umno.n ramai sedare ak org pas.yg salah kita tegur,yg betul kita galakkkan.pis yo

October 23, 2012 at 10:44 AM

Salam perjuangan kpd saudara,sy telah pautkan blog saudara kdlm blog sy.. dan mohon juga dipautkan blog sy ini aktiviskepayangjr.blogspot.com kdlm blog saudara tq.

Anonymous
October 23, 2012 at 10:51 AM

orang-orang yang bersengkokol dengan Fucktan adalah kafir laknat. aku tak heran mereka ni yang akan menjadikan negara ini negara kafir satu hari nanti. bawa-bawa taubatlah sebelum mampos

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger