Label 10

Home » » CERITA LUCAH TERBARU ELIZABETH WONG ADUN TELANJANG?

CERITA LUCAH TERBARU ELIZABETH WONG ADUN TELANJANG?

Written By AAKJ on Friday, October 12, 2012 | 4:00 PM




Apabila kebenaran di bawah ini didedahkan kepada kami, kami berasa cukup marah! Bayangkanlah semenjak Pakatan Rakyat yang dikuasai cina chauvinis ini menguasai Selangor, berapa banyak hak rakyat Selangor yang dinafikan serta ditindas?!! Status Selangor sebagai sebuah negeri yang paling kaya di Malaysia satu ketika dahulu tidak membawa apa-apa makna lagi kini.

Semuanya kini ditarah dengan rakus oleh para pemimpin fuckatan dan chai-chai mereka.Daripada Talam sehinggalah kepada isu bas mewah, jet peribadi dan lori sampah. Dan terkini, apabila mahkamah menolak tindakan Kerajaan Selangor merampas tanah milik orang miskin di negeri, satu lagi kebenaran timbul.

Siapa yang menjadi dalang mengapa Khalid GAGAP begitu tegar mahu merampas tnaah milik orang miskin itu!

Sebab itulah kami "hadiahkan" kepada para pembaca semua gambar eksklusif yang pernah muncul hanya seketika satu masa dahulu. Mungkin ramai yang pernah melihat folikel-folikel rambut exco tersebut di bahagian bawah lengan, namun kami memiliki koleksi yang lebih baik lagi; folikel dan rekahan "madu" di bahagian ari-ari pula! Enjoy!

Mungkin ada yang bertanya, mengapa sampai begini diaibkan pemimpin tersebut? Untuk itu, kami kembalikan semula soalan ini kepada yang bertanya:

"Takkanlah masa tidur itu tidak sedar langsung orang selak kain batik kita dan kangkangkan kaki untuk rakam lurah dendam kita?"

"Dan adakah di bawah ini balasan yang diberi di atas "ehsan" rakyat Selangor yang buat-buat lupa kejadian ZINA beliau bersama lelaki Melayu PKR dan bergambar bogel selepas PUAS?!!" 



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
October 12, 2012 at 6:17 PM

Lu kalau nak naikkan ranking bermaruahlah sikit.Takkan asyik siar gambar lucah aje.Memalukan blogger2 pro kerajaanlah lu ni

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger