Label 10

Home » » VIDEO TERBARU !! BODYGUARD BABI ANWAR MELAWAN KETIKA D BERKAS ?!

VIDEO TERBARU !! BODYGUARD BABI ANWAR MELAWAN KETIKA D BERKAS ?!

Written By AAKJ on Monday, September 10, 2012 | 1:00 AM


Kononnya dialah hero..dialah ada pistol yang mampu bunuh orang..kononnya dia berbadan tegap dan orang semua takut nak lawan dia hahaha mampusss aakj dah ajak datang Kelana Jaya dan lihat bagaimana anak muda Kelana Jaya yang kurus kering layan babi ni..bawak M16 pun anak muda Kelana Jaya tak undur..tuiHHH babi !!

Baca pelawaan anak muda Kelana Jaya d SINI

Aakj memang takut hahaha aakj mana berani dengan gengstar nih..mak ayah aakj tak ajar silat tomoy..tapi dengar2 anak muda Kelana Jaya dah sedia nak mandikan Anwar kalau mari tabur fitnah d Kelana Jaya...kalu mari ceramah cara elok..kita sambut elok..tapi kalu mari nak jaja cerita buruk orang Melayu rasanya baik tak yah mari hahahah...

Aakj mohon polis cek semua babi anwar...tolonglah..bukannya kita tahu apa maksud sebenar babi ni bawa senjata...nak bunuh sama sebenarnya..baca teori konspirasi yang aakj tulis d sini..bimbang juga..

klik SINI dan kita sama-sama pikir !! mungkin nak dajalkan UMNO BN !!
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
September 10, 2012 at 1:24 AM

lancau la wei..takde sapa yang nak bunuh si anu war tu..malaikat izrail je yang tengah tunggu arahan ALLAH untuk mencabutnya nyawa anu war tu..termasuk dengan pencacai yang membuat tomahan strike force nak bunuh anu war cilaka tu..

Anonymous
September 10, 2012 at 1:31 AM

belum berkuasa dah jadi mcm ni.. kalau dah dapat kuasa alamatnya bodyguad nuar jadi koboi la tembak sesuka hati...

polis yg ada kuasa pun tak sesuka hati tayang pistol..apahal plak bodygurd nuar ni ada kuasa tahap mana boleh bawak pistol, acu pistol sesuka hati ni..?? hampeh.. PR

Anonymous
September 10, 2012 at 6:55 AM

Ni bukan Bollywood atau Hollywood nak main pistol. Kalau bodyguard , guard saja lah apa yang patut. hahahaha

Anonymous
September 10, 2012 at 8:21 AM

ntah.. tak tahan provokasi lah tu, masuk kampung tanpa diundang, main pistol2 pula.

Anonymous
September 10, 2012 at 10:32 AM

kalau Anwar kata prngawal tu hanya mengacah atau GEMPAK, ternyata Anwar sundal (Dalam hati dia mungkin kata kenapa tak petik kasi letup gun tu. POLIS dah boleh dakwa mamat tu sebab dia memang ada niat untuk tembak, cuma second thought buat dia tak teruskan. pertama: dia dengan niat cuba nak takutkan pendemo yang tak berapa kerat tu. Kedua: dia mencabar pendemo dengan berkata "masuk". Dan ketiga dan yang paling penting: senjata api telah di cekah (istilah polis senjata telah di lock) iaitu peluru telah di masukkan dalam keadaan sedia untuk dilepaskan. video rentetan selepas polis merampas pistol membuktikan selepas 'magezine" di tarik keluar, sudah terdapat sebutir peluru sudah tersimpan di dalam laras pistol tersebut. Itu acah jer ke tu? kalau nak acah. pistol tanpa pelurupun dah boleh buat org kecut kerandut tau tak.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger