Label 10

Home » » TERBARU!! VIDEO SKANDAL AHLI PARLIMEN DENGAN CIKGU !!

TERBARU!! VIDEO SKANDAL AHLI PARLIMEN DENGAN CIKGU !!

Written By AAKJ on Saturday, September 22, 2012 | 10:00 AM




Satu penghinaan yang telah di lakukan Ahli Parlimen Padang Terap, Nasir Zakaria terhadap kakitangan kerajaan terutamanya guru apabila menganggap mereka adalah hamba yang di jajah minda sedangkan hakikatnya Isterinya merupakan seorang guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Kuala Nerang yang di bayar gaji oleh kerajaan.

Sekiranya benar seperti yang di dakwa mengapa Ahli Parlimen Padang Terap tidak mengarahkan isterinya berhenti menjadi seorang guru dari menjadi seorang hamba yang di jajah mindanya ?

Apa yang di perkatakan Ahli Parlimen berkenaan seolah-olah Kakitangan Kerajaan terutamanya guru di gunakan untuk menjadi hamba dan di jajah mindanya untuk individu yang berkepentingan.

Dalam ceramah berkenaan, Ahli Parlimen Padang Terap juga ada mengatakan guru-guru di jadikan hamba untuk menyusun kerusi dan menghias pentas untuk mensyuarat agong bahagian.
Pisau Kedah ingin mencabar Ahli Parlimen Pedang Terap, supaya memperjelaskan mensyuarat agong bahagian mana  yang di maksudkan supaya ianya tidak menjadi satu fitnah.

Satu persoalan lagi, bila Ahli Parlimen Padang Terap bertanya dalam parlimen tentang pembelajaran Sains dan Matametik dalam bahasa Inggeris bahawa Kementerian Pelajaran mengakui tiada pelajar di Padang Terap menjawap dalam bahasa Inggeris ?

Share this article :

+ comments + 3 comments

September 22, 2012 at 10:42 AM

Bekas Pensyarah yang pandai tapi tidak bijak mejadi ahli Parlimen yang dipilih oleh orang-orang bodoh pandai cakap pun merapu tak ada fakta takpelah tapi buat fakta salah. Itu menajadikan beliau Bebal? Mesyuarat Agong Bahagian setahun sekali cikgu mengajar dan tiap-tiap hari. Kalau cikgu tolong bahagian setahun 2 hari untuk mesyuarat tak akan menjadi bodoh murid di sekolah. Kalau pembaca yang bijaksana mendengar ceramah ini menampakkan penceramah ini pendidikan taraf darjah 6 aje. Dulu jadi calun pun tangkap muat tapi oleh kerana yang memilihnya marahkan UMNO maka menanglah beliau dengan tak sengaja. Lepas ni cikgu-cikgu semua pasitkan beliau terpaksa makan dengan hasil gaji guru isterinya.

September 22, 2012 at 11:50 AM

dalam berpakaian spt seorang yg alim, rupa didalamnya penuh hipokrit. sewajarnya beliau mintak isteri berhenti kerja sbb suami yg wajib sara isteri dan anak2. guru & kakitangan yg menyusun kerusi meja adalah ahli umno, kenapa bising. yg jd ahli pas tak buat benda yg sama masa pas buat mesyuarat? kt mana nk pakai la kalau pemimpin yg tunggang langgang mulutnya mcm ni...

September 23, 2012 at 2:52 PM

dia sendiri kerja berceramah semata, dapat hasil sedekah orang ramai tp ada hati nak betulkan semua kerja buat orang? elok letak serbanmu di bontotla!!! suruh bini dia letak jawatan jkalu takmo jadi hamba kerajaan!!! ada bran? totok!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger