Label 10

Home » » MAHASISWI MENJERIT BERAHI & SANGGUP BERBOGEL !! VIDEO

MAHASISWI MENJERIT BERAHI & SANGGUP BERBOGEL !! VIDEO

Written By AAKJ on Monday, September 17, 2012 | 11:54 AM





KLIK SINI untuk cerita video pelajar berbogel !

Dah macam kena sawan hantu raya..melalak..menonggeng d jalanraya..terpekik tanpa kira suara itu aurat..ada yang bertudung labuh..ada yang bertudung ninja yang terpaksa pinjam dari sahabat taulan kerana takut sangat d kenali kut kut wajah terpampang d akhbar..maklumlah..mak ayah pejuang tulin UMNO BN..perghHHH !!

Foto d atas tu semalam punya..entah apa yang tak kena dengan pelajar2 pempuan ni aakj pun tak tahu..kita sibuk dok merayakan Hari Malaysia..depa d Dtaran Merdeka dok melalak terpekik sumbang dengan laungan Pilihanraya Kampus bersih dan reformasi..malah yang sedih d selit dengan caci maki khas untuk kerajaan BN dan menghina Datuk Seri Najib, Perdana Menteri Malaysia!!

Yang turut mendukacitakan mak bapak d kampung ialah..baru je hantar anak ke menara gading..baru je pesan kat depa supaya belajar elok-elok..pusing je belakang..perghhh kena pujuk rayu dek senior yang laparkan undi dan senior yang d biayai oleh pakatan haram jadah..kerja mudah..pujuk freshie baru ke KL..ke Dataran Merdeka atau berarak dalam Kampus..suarakan bahawa BN zalim dan ada welcome to the group...mudah je..Ketua atau Senior senang lenang...anda semua berjemur tengah panas hahaha baca SINI dan anda akan tahu bagaimana pakatan haram jadah suap Senior anda hingga kenyang tatkala anda semua hanya d bekalkan air suling 500ml d panas terik mentari..terpekik bagaikan pelacur tua yang tak laku nak jual diri !!

Baru je habis SPM..ada yang masuk dengan keputusan STPM..masih mentah..masih belum kering dakwat tandatangan kat borang masuk U atau Kolej Swasta..malah tak pernah baca apa itu tugas Mahasiswa..apa peranan untuk negara..belum mula kuliah semester ke dua..terus terjun ke Dtaran Merdeka !! cerdik ke bodoh anda semua ni ?

Anda tahu berapa Kerajaan Pusat belanjakan untuk tingkatkan tahap dan taraf Pendidikan untuk rakyat Malaysia? Pernah baca surat khabar ke setiapkali Bajet Negara d bentang sepanjang anda belajar ? ke masa dok Universiti atau Kolej pun anda masih benok atau dungu kata orang kampung aakj, anda masih jahil tentang Bagaimana Kerajaan Pusat membelanjakan Wang Rakyat demi nak tengok rakyat Malaysia tidak bodoh berbanding dengan Negara lain!

Apakah Kerajaan Pusat berbelanja nak wujudkan Pelajar Malaysia yang kaki melalak d tepi jalan ? itukah tahap Mahasiswa/wi Malaysia ? Hebat sangatkah kita kalau setakat menyamai Pelajar Indon? sorry have to say this..bukan niat nak hina pelajar negara lain tapi itu yang terjadi saat ini..mohon kerajaan tarik balik pelajar kita yang belajar d kilang lahirkan pelajar yang ganas !!

Aakj senaraikan sikit Bajet 2012 kepada freshie yang tak pernah ambik tahu hal bagaimana Kerajaan Pusat berusaha nak jadikan pelajar Malaysia terbaik d dunia..:

1) Pertama kalinya dalam sejarah pendidikan rendah dan menengah di sekolah-sekolah kerajaan disediakan secara percuma bermula sesi persekolahan 2012.

-Perdana Menteri berkata langkah ini diambil bagi membolehkan setiap anak-anak Malaysia tanpa mengira latar sosio-ekonomi berpeluang kepada masa depan yang lebih baik selain memastikan akses kepada pendidikan berkualiti dan berkemampuan.
“Pada masa ini pelajar masih dikenakan bayaran RM24.50 bagi sekolah rendah dan RM33.50 bagi sekolah menengah untuk bayaran ko-kurikulum, kertas ujian dalaman, yuran Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Malaysia, dan insurans takaful.
“Mulai sesi persekolahan 2012, bayaran ini akan dimansuhkan,” katanya semasa membentangkan Belanjawan 2012 di Dewan Rakyat di sini.
Najib, yang juga Menteri Kewangan, berkata pemansuhan itu membabitkan peruntukan sebanyak RM150 juta. Dalam Belanjawan 2012, sektor pendidikan diperuntukkan RM50.2 bilion.
2) Peruntukan pembangunan sebanyak RM1.9 bilion akan dibelanjakan untuk semua jenis sekolah terdiri daripada Sekolah Kebangsaan, Sekolah Jenis Kebangsaan Cina dan Tamil, Sekolah Mubaligh dan Sekolah Agama Bantuan Kerajaan.
Sebagai tambahan, peruntukan RM1 bilion akan disediakan melalui Tabung Khas Pembinaan, Penambahbaikan dan penyelenggaraan Sekolah khusus bagi keperluan mendesak untuk membaik pulih bangunan sekolah, penyelenggaraan, pembelian peralatan dan pembinaan blok tambahan.
PM berkata daripada peruntukan itu, RM500 juta diberikan kepada SekolahKebangsaan dan masing-masing RM100 juta kepada Sekolah Jenis Kebangsaan Cina,Sekolah Mubaligh, Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil, Sekolah Agama Bantuan Kerajaan dan Maktab Rendah Sains Mara (MRSM).
3) Mencadangkan sekolah swasta yang berdaftar dengan Kementerian Pelajaran dan memenuhi peraturan yang ditetapkan diberi beberapa galakan dengan mengambil kira peranan penting mereka dalam menyediakan pendidikan berkualiti menghasilkan generasi masa depan cemerlang.
PM berkata galakan yang diberikan ialah pengecualian cukai pendapatan sebanyak 70 peratus atau Elaun Cukai Pelaburan sebanyak 100 peratus ke atas perbelanjaan modal dalam tempoh lima tahun; dan potongan dua kali bagi perbelanjaan promosi di luar negara bagi menarik lebih ramai kemasukan pelajar asing dan ketiga ialah pengecualian duti import dan cukai jalan ke atas semuaperalatan pembelajaran.
“Kerajaan berharap dengan adanya penjimatan kos ini kepada pengendali sekolah swasta sebagai imbal balas dapatlah dikurangkan sedikit yuran sekolah para pelajar, agar beban ibu bapa dapat diringankan,” katanya.
Di samping itu, sektor swasta juga disaran berganding bahu memantapkan pembangunan modal insan berkemahiran tinggi dengan pemberian galakan cukai seperti potongan dua kali ke atas perbelanjaan yang dilakukan oleh syarikat dalam melaksanakan program internship.
4) Potongan dua kali ke atas pemberian biasiswa dan potongan dua kali ke atas perbelanjaan bagi menyertai pameran kerjaya di luar negara
Itu antara intro aakj kepada Freshie yang masih jahil bab Kerajaan Pusat yang d tuduh zalim ini. Kepada Senior Tukang Hasut yang masih bebal..aakj yakin depa pun tak tahu apapun tang Bajet untuk Pendidikan Negara..tak yah dok sibuk dan meracau tang benda lain..ini untuk Pelajar...ni dok sibuk hal lain...dok terikut fitnah tahap taik oleh pakatan haram jadah !!



Lihat foto d atas, Dr Muhammad Afifi, pensyarah Melayu pertama d Oxford University, tempat pengajian paling tersohor d dunia..lahir dari negara yang aman dan makmur..mampukah beliau ke sana kalau negara kacau bilau?

Mampukah beliau ke sana kalau sistem pendidikan kita lapuk dan terkebelakang ? fikir dan renung dengan hati yang ikhlas..bukan kerana upah Rm50 dari anasir komunis bandar..anda semua yang tahun pertama pun belum tentu lepas dah seronok dapat duit dan joly katak hanya kerana nak terpekik d tengah KL !!

yang sayangkan keamanan...

pelajar Indon cuba hancurkan kedutaan Malaysia d sana...

bawa sepanduk..tak baca surat khabar..akhirnya jadi lembu pakatan haram jadah !!

parti pas celaka jadi penghasut !!



SUARA WANITA AURAT !! hehe memalukan terkinja kinja macam....



NAK TENGOK HASIL TARBIYAH SESAT GITAR KARAN ?!!



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
September 17, 2012 at 12:10 PM

Nak pendidikan percuma macamana lagi r?..

Lembu2 bangang ooii...wet PTPTN tu dpt menolong meringankn beban korang kat U...bayar yuran cume brape peratus jer , bakinya tu yg korang bole wat belanja..smp ada yg beli enpon/gadjet baru...

dasar mangkok tingkat dan mangkok jamban yg xpernah disental, sbb tu otak berlumut dan berkarat wlpon masok U tapi jangkitan bakteria dah merebak dlm otak sbb tuh BAHLOL..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger