Label 10

Home » » FOTO !! PEMIMPIN PAS CELAKA TAYANG VIDEO PM BERZINA ?!!

FOTO !! PEMIMPIN PAS CELAKA TAYANG VIDEO PM BERZINA ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, September 19, 2012 | 9:00 PM


Nizar Jamaluddin marah apabila kes-kes liwat Anwar Ibrahim dijaja-jaja dan dijadikan sebagai isu politik. Nizar Jamaluddin juga marah apabila perangai hodohnya sebagai bekas Menteri Besar, diperkatakan. Tetapi anehnya, dia menjaja-jaja pula cerita Rosmah Mansor yang bukan pun seorang pemimpin kecuali isteri seorang pemimpin yang membolehkan perbuatannya diumpat.

Telah dikhabarkan kepada Nizar Jamaluddin bahawa tanggungjawabnya 'menegur' telah pun selesai. Memandangkan orang yang dijaja-jaja cerita itu ialah isteri orang dan bukan pula pemimpin masyarakat, maka kelihatan sangatlah KESESATAN yang ditunjukkan oleh Nizar Jamaluddin.

Ianya bertepatan dengan kata-kata Syaidina Umar r.a yang bermaksud:

Cukuplah bagi seseorang (dianggap) tersesat jika ia melakukan tiga perkara. Mencela perbuatan orang lain padahal ia turut melakukannya. Ia nampak kesalahan orang lain tetapi tidak nampak diri sendiri dan ia mengganggu sahabatnya dengan perbuatan yang tidak penting bagi dirinya.

Seronok benar Nizar Jamaluddin bercerita tentang kononnya Rosmah Mansor kaki berhibur dan suka sangat menyanyi dan menari di khalayak ramai. Dipertontonkan pula video sekerat dalam majlis rumah terbuka Aidil Fitri di Putrajaya. 

Konon-kononnya Nizar Jamaluddin mahu memberitahu orang kampung yang telah dihasut agar tidak membaca apa-apa sahaja maklumat melainkan daripada kelompok Pakatan Rakyat sahaja dan tidak menonton apa-apa saluran visual kecuali yang bersumberkan Pakatan Rakyat serta tidak mendengar sebarang audio, melainkan yang dikeluarkan oleh Pakatan Rakyat.

Aakj ; NIZAR BABI MENGHINA TARIAN SUMAZAU...ANDA NILAIKAN SENDIRI APA YG DIA NAK TUNJUK SEBENARNYA..VIDEO ANWAR TUTUH PELACUR TAK NAK TAYANG KE HAHAHAHA !! boddOOO !!

Lagi foto dan cerita Nizar gila d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger