Label 10

Home » » BAS PALING MEWAH D MALAYSIA MILIK WAN JIJAH & ANWAR ?!! DENGKI LIHAT DS ROSMAH NAIK BAS SEWA !!

BAS PALING MEWAH D MALAYSIA MILIK WAN JIJAH & ANWAR ?!! DENGKI LIHAT DS ROSMAH NAIK BAS SEWA !!

Written By AAKJ on Saturday, September 1, 2012 | 10:06 PM


KebabboOOM !! kena tepat kat bahagian drebar !! seolah darah merah..mengalir dari atas kepala hingga ke kaki...pergHHH !! hebat munafik ni berlakon bagi mengalihkan pandangan rakyat terhadap pembaziran yang nyata oleh Anwar dan kaumnya !!

UMNO kena lagi..hahaha skima je skrip Anwar dan kaumnya..dia tanpa silu menuduh UMNO yang lakukan ini ? basso bengong hahaha sendiri buat kot ?

Hadiah khas dari duit Kalid GAGAP ni..berapa harga bas ni ? RM 100k ke atau lebih Sejuta Ringgit ?

Dengarnya bukan main lagi lebar senyum wan jijah..apa taknya bas paling mewah d Malaysia dan paling moden pemberian dari duit poket Menteri Besar Selangor kepada beliau dan Anwar khas untuk lawatan ceramah menipu ke seluruh Tanah Melayu !! 

Khabarnya siap dengan kerusi urut khas untuk beliau dan Anwar sahaja..yang lain sorry...hahaha mamposs..rakyat susah apa nak peduli janji mereka dapat hidup mewah !!



Aakj mohon SPRM siasat segera..betul ke duit poket kalid gagap sendiri ? hutang bank RM 60 juta dengan Bank Islam dah settle ?

Kenapa duit tak guna untuk rakyat miskin ? Rakyat nak air bersih yang cukup bukan nak dengar ceramah dan d sua dengan bas paling mewah d Malaysia.

Menurut sumber, ini semua kerana Wan jijah punya selera..hehe ye ke ? apakah kerana kalid gagap orang kanan wan jijah maka dalam keadaan terpaksa dan demi kerusi MB kekal miliknya maka kalid gagap sediakan bas paling mewah d Malaysia.

Wan jijah pantang lihat apa yang d buat DS Rosmah..walhal DS Rosmah hanyalah isteri PM dan menjalankan tanggungjawab sebagai Isteri seorang Perdana Menteri. Dulu PM dan rombongan termasuk isterinya membuat lawatan kerja d negeri Perak dengan menaiki bas yang di sewa khas..bukannya d beli khas. Maka meraunglah wan jijah bila melihat PM dan serta rombongan disambut meriah oleh rakyat Perak ketika itu.




Tanpa rasa malu, wan jijah dan anwar mula buat lawatan siri ceramah pembohongan mereka..dengan tebal muka mereka gunakan bas paling mewah d Malaysia dengan Kelantan merupakan destinasi pertama lawatan siri berbohong mereka.

Wan jijah dan rombongannya sanggup iringi bas dengan kereta persendirian kerana bas paling mewah tersebut masih belum dapat permit pengubahsuaian..hanya kerana nak tunjuk kepada rakyat bahawa beliau mampu miliki bas paling mewah d Malaysia berbanding dengan Perdana Menteri hanya mampu sewa bas terpakai untuk temui rakyat !!

Tembelang nafsu wan jijah makin membusuk dan rakyat Malaysia sudah tahu..beliaulah sebenarnya yang mengaturkan kalid gagap dan suaminya sendiri..dan azmin ali tidak ada kerusi dalam bas paling mewah di Malaysia milik mereka..kesian azmin ali..bukan setakat tiada kerusi dalam bas paling mewah di Malaysia..senarai nama calon PRU 13 yang d hantar beliau pun d tapis oleh Presiden PKR sendiri..hahah sapa lagi kalau tidak wan jijah bini anwar !!


\

PM buat lawatan berjumpa dan melihat rakyat dari dekat dengan menyewa bas persiaran biasa..wan jijah dengan nafsunya yang luar biasa membeli Bas 2 tingkat yang paling mewah d Malaysia yang d ubah suai seperti hotel 5 bintang yang ada segalanya d dalam bas mewah tersebut.

PM guna bas berjumpa rakyat..wan jijah dan anwar guna bas menipu rakyat !!

Wan jijah lupa..anwar lebih cekap..silap-silap bas ni bakal d gunakan anwar sebagai tempat tutuh pelacur..maklumlah bas paling mewah d Malaysia ini miliknya dan dia yakin tiada sebarang alat rakaman d dalamnya hahahah !! kak jijah bakal d tipu lagi !!

Akhirnya Allah turunkan bala..sebab...wan jijah RIAK..nak tunjukkan pada DS Rosmah yang beliau dan anwar ada bas paling mewah d Malaysia !! maka Allah tunjukkan bahawa itu amaran kepada beliau..jelajah menipu rakyat !!




Tengok wajah riak wan ajijah..manja dengan kalid gagap muahaha



Aakj yakin..wan jijah masih belum puas..beliau belum dapat apa-apa anugerah khas dari samada dari Kerajaan Selangor, Kedah, Kelantan maupun Penang..khabarnya beliau masih belum putus asa mencuba dan terbaru aakj dengar wan jijah bagaikan gila sawan khinzir bila dengar DS Rosmah d anugerahkan dengan Anugerah Selempang Tun Teja oleh Pertubuhan Seni Silat Gayung Helang Putih Malaysia. Anugerah itu adalah yang pertama kali dikurniakan dan juga merupakan satu pengiktirafan terulung dari pertubuhan itu.

Ianya berdasarkan keprihatinan DS Rosmah dalam memperjuangkan martabat kaum wanita dan menjaga keperibadian mulia merupakan antara faktor penyebab beliau dipilih sebagai penerima anugerah terbabit.

Baca selanjutnya d PERAK TODAY

 
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger