Label 10

Home » » FOTO !! KEMPEN TURUNKAN HARGA KERETA ATAU TUKAR KERETA PEMIMPIN MEREKA ?!!

FOTO !! KEMPEN TURUNKAN HARGA KERETA ATAU TUKAR KERETA PEMIMPIN MEREKA ?!!

Written By AAKJ on Thursday, August 23, 2012 | 4:00 PM


Otak dah berulat..mata bertaik..telinga bernanah..rambut dah jadi berus jamban..hapak kohong...ini saja yang mampu d jadikan modal untuk bangkit kembali nama parti yang makin hilang dalam ingatan rakyat Malaysia !

Buatlah kempen pemimpin pakatan haram supaya tukar kereta mewah mereka tu hahaha




kereta menantu nik aziz ?

antara kereta milik anwar bin ibrahim ?

BBM 3..pergHHH azmin ali ?

anak nik aziz ?


wan jijah ?

Insyaallah kalau aakj nak letak semua foto kereta puok taik ni pun boleh..termasuk kereta mat sabu..mahfuz dll hahahaha tungguuu...


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
November 7, 2012 at 11:33 PM

saya nak jugak beli kereta yang selesa tapi anjing-anjing kerajaan jugak yang mampu.. aku tak kira.. harga kereta tak turun, ko bagi brm1.0 ke 2.0 ke wtf-ever, aku peduli apa.. undi aku untuk PR.. Jelass ?? warff warff warff!!

Anonymous
November 8, 2012 at 10:42 AM

please comfrm your photo that all car is from nik aziz or azmin ali, if you dont have the photo please shut the mouth up, why dont you go check about your Don Mohamed Nazri Abdul Aziz's son Hummer
Dr Mahathir berkata:

"Ya sudah tentu, dia (Mokhzani) mendapatnya kerana saya arahkan Petronas. Masukkan itu dalam akhbar awak.

"Saya mempengerusikan segala-galanya. Saya memberitahu mereka, sila berikan kepada anak saya dan bukan orang lain. Itulah apa yang saya buat selama ini.

"Apabila saya jadi perdana menteri, segala-galanya dapat pada anak-anak saya.

"Tetapi apabila semuanya dapat pada anak-anak perdana menteri-perdana menteri lain, awak tak mahu menyebut kerana dia seorang yang baik."

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger