Label 10

Home » » DS ROSMAH KE LONDON..PUOK PAS CELAKA MERAUNG MINTA CHONG WEI KALAH !!?

DS ROSMAH KE LONDON..PUOK PAS CELAKA MERAUNG MINTA CHONG WEI KALAH !!?

Written By AAKJ on Sunday, August 5, 2012 | 8:03 PM


Entah apa kena rasuk anjing-anjing pas celaka begitu bingai menjerit sawan d setiap blog kepunyaan mereka termasuk blogger yang kononnya dulu sokong BN merembat setiap apa yang d buat oleh pemimpin BN semuanya tak betul..

Mereka, anjing2 peliharaan yahudi ini tanpa segan silu memohon dan menyembah pokok kayu agar Chong Wei kalah dan akan letak kekalahan itu pada Penaung BAM, DS Rosmah !!

Mereka, anjing2 yahudi ini bukannya percayakan QADA dan QADAR..mereka nak satu saja..Malaysia kalah !! bagi mereka kalau Chong Wei menang maka seolah kemenangan malam ini adalahah kemenangan BN..bukannya kemenangan rakyat Malaysia...bingai dan bodoh tahap jamban angkut !!

Mereka, anjing yahudi ini lupa bahawa kemenangan Chong Wei ibarat menghantar signal kepada seluruh dunia bahawa MALAYSIA BOLEH ! dan mampu duduk berdiri sama dengan jagoan Olimpik malah jagoan sukan bertaraf dunia yang lain...walaupun atlit kita bukannya mempunyai saiz badan ahli sukan dunia tapi kerana latihan dan perancangan rapi maka tidak mustahil Malaysia mampu lahirkan seberapa banyak bintang sukan dan tidak semestinya sukan badminton sahaja.

Sebutir Pingat Emas mampu menyuntik semangat kepada ahli sukan yang lain..ianya amat bermakna..ini yang menghairankan aakj..kenapa anjing2 yahudi ini begitu takut kiranya Malaysia menang malam ini !!

Kepada DS Rosmah, sebagai Penaung BAM..dan rombongan beliau yang berkorban lebih dari 8 jam penerbangan demi memberi sokongan tanpa berbelah bagi..aakj ucapkan tahniah dan syabas !!

Negara yang dapat masuk final pun punyai perasaan yang sama seperti kita..nak menang !!

aakj doakan Chong Wei menang...aminn

...sambung...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger