Label 10

Home » » DR MAZA PERTAHAN UNDI DAP ?!! TAK PERLU TAKUT KRITIK BEKAS MUFTI - AAKJ !!

DR MAZA PERTAHAN UNDI DAP ?!! TAK PERLU TAKUT KRITIK BEKAS MUFTI - AAKJ !!

Written By AAKJ on Thursday, August 9, 2012 | 12:30 PM




Dr MAZA ni kecenderungan untuk melibatkan diri dalam politik semakin menjadi-jadi bila disentuh mengenai sokongan terhadap DAP sebagai parti yang jelas menentang Islam dan wajar dijauhi.

Dr MAZA juga seolah-olah menjadi pendiding dan penasihat kepada DAP pula bagi meneruskan agenda negara republik di negera ini.

Dr MAZA patut isytihar sebagai ahli politik supaya lebih mudah mengecam kerajaan BN yang dikatakan menyokong tindakan salah seorang pengasas pondok di Kelantan yang mendakwa sokong DAP adalah haram.

Dr MAZA pun manusia biasa juga. Cuma tahap ilmunya sangat tinggi mungkin makamnya tak terjangkau dek orang-orang biasa macam kita. Malangnya, kalau dia berak, tahi tetap sama busuk juga.




Kenapa Dr MAZA hanya petik ungkapan pengharaman undi DAP pada petikan awal berita dan tidak secara kesuluruhan yang mendakwa DAP adalah kafir yang jenis diperangi? 

Kenyataan Dr.MAZA jelas berbaur politik dah bukan lagi ulama mahupun ahli akademik sebab orang politik jenis quote sekerat-sekerat berita yang diperolehi supaya dapat dimanipulasikan untuk kepentingan dirinya.

Jelas sekali tindakan Dr. MAZA yang membaca berita dan sengaja quotekan separuh sahaja dari berita tersebut.

Ah..mungkin Dr. MAZA patut pilih DAP sebagai parti pilihan beliau dan bukan PAS. DAP lebih  perlukan didikan orang seperti Dr. MAZA bagi menangkis 'tohmahan' orang Islam yang menentang mereka.
Share this article :

+ comments + 1 comments

August 9, 2012 at 12:51 PM

Mamat wahabbi ni memang dah lama jadi duri dalam daging kepada Islam dan melayu. Dia aim nak jadi Menteri Agama di bawah regim Republik Malaysia nanti.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger