Label 10

Home » » BEKAS TEMAN LELAKI ABBY ABADI BUAT PENGAKUAN KHAS !! KISAH RANJANG ASMARA MEREKA D DEDAHKAN ?!!

BEKAS TEMAN LELAKI ABBY ABADI BUAT PENGAKUAN KHAS !! KISAH RANJANG ASMARA MEREKA D DEDAHKAN ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, August 1, 2012 | 2:42 PM



Bekas teman lelaki Abby Abadi, Zul Ariffin, memberitahu dia sebenarnya tidak terkejut dengan tindakan Abby yang sangat lantang melontarkan pandangan. 

Jelas Zul, Abby yang dikenalinya memang seorang yang berani menyuarakan pendapat jika percaya dengan sesuatu isu.

“Sebenarnya saya tidak berapa tahu tentang penglibatan Abby dalam parti politik ini. Terdengar orang bercerita sahaja. Tapi saya tahu dia sudah memakai tudung sebab dia banyak memuat naik gambarnya di laman sosial Facebook dan Twitter. 

Kalau mahu saya komen tentang kelantangannya menyuarakan pendapat, saya rasa itu bukan satu perkara yang memeranjatkan. 

Abby memang begitu. Dia berani suarakan pendapat. Cuma saya tidak sangka pula dia ingin membabitkan diri dalam bidang politik. 

Ketika kami berkawan dulu, dia tidak pernah pula sebut tentang itu,” ujar Zul yang ditemui ketika majlis berbuka anjuran Astro Shaw dan Tayangan Unggul pada Selasa.

Dalam masa yang sama, jejaka berusia 26 tahun ini juga menyatakan dia percaya Abby tahu yang terbaik untuk dirinya. Namun, kurang bersetuju dengan pandangan Abby tentang masa depan industri hiburan di bawah pentadbiran pucuk pimpinan sekarang ini.

“Susah juga hendak komen tentang perkara ini. Masing-masing pasti punya pendapat sendiri. Namun,saya kurang bersetuju apabila Abby kata artis bertudung seperti dia pasti susah hendak mendapat tawaran berlakon andai pucuk pimpinan sekarang masih menerajui pentadbiran negara. 

Ini kerana saya lihat ramai artis bertudung sekarang ini masih mendapat tempat di dalam industri. Mereka ditawarkan watak yang bersesuaian dengan personaliti mereka. 

Jika dilihat dalam konteks yang lebih besar, rasanya kerajaan sekarang ini tidak pernah mengabaikan golongan bertudung. 

Mereka mendapat peluang pekerjaan yang sama seperti orang lain. Mungkin lebih baik jika Abby tidak mencampurkan urusan politik dengan industri hiburan,” ujar Zul lagi.



AAKJ...HEHE ADA KISAH RANJANG HARAM KE ABBY ?!! RAKYAT NAK TAHU !!


tqmpp
Share this article :

+ comments + 4 comments

August 1, 2012 at 3:00 PM

org umno je suka cerita seks ni

August 1, 2012 at 4:02 PM

memang pun orang umno suka cerita seks ni ....terutama bila pelakonnya pkr,pas dan dap ....biasalah depa all this while hubungan bukan mukhrim...lebih sensasinya!!!!

August 1, 2012 at 4:49 PM

apa lg yg di cari org kalaw bkn p......t!NAJIB,OSAMA,CLINTON,BLAIR,NIK AJIS,MAT SABU,MP PKR K.LGT,DATUK K,MAHFUZ OMAR,ALI,AH CHONG,MUTHU,OBAMA nak bendalah tu gak!Cuma segelintir jantan yg cari depan blakang mcm siNuar tuuuu!Cuba lepas akad nikah xleh gunakan barang bini selama sminggu cukup le...kalau x meleleh air lior dibuatnya!X tau lak kalau orang2 bulan ni ramai yg mati pucuk@lemah tenaga batin!AKHIR KATA SAMAADA ORG PALING KAYA ATAU PALING MISKIN DIDUNIA PUN "BENDA ITU"GAK DICARI.....KENAPA....X PERCAYA?

Anonymous
January 21, 2013 at 3:08 PM

Orang PAS tak suka cerita seks, tapi mau seks je. Cerita cerita tak mainlah, nak yg betul betul bukan dugaan!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger