Label 10

Home » » ALHAMDULILLAH DS ROSMAH KEKAL SABAR WAN AZIZAH KEKAL BERBOHONG SEPANJANG HAYAT !!

ALHAMDULILLAH DS ROSMAH KEKAL SABAR WAN AZIZAH KEKAL BERBOHONG SEPANJANG HAYAT !!

Written By AAKJ on Thursday, August 2, 2012 | 2:00 PM


Kelakar atau nok sukko kata orang Kelantan, joke kata orang putih bila ejen-ejen iblis gunakan gambar di atas kononnya kanak-kanak yang d dukung DS Rosmah meraung sawan seperti dirasuk...dan terus blogger iblis produk pakatan haram menyerang dengan fitnah mengatakan bahawa DS Rosmah sebagai 'puaka' atau dengan bahasa rasmi dunia..ahli sihir !..nauzubillah...aakj malas nak tulis nama blog boddo yang tulis  sesuka hati dengan harapan blog dia popular dan mudah nak pow pas celaka !

Aakj lihat, Ejen iblis produk pakatan haram seolah sudah tiada modal untuk serang DS Rosmah mungkin kerana mereka ada perjanjian bayaran 1 artikel sehari tentang 'keburukan' DS Rosmah dan ianya wajib berbentuk FITNAH..hehe kalau tak sorru hari tu terlepas kerana tak dapat claim hasil kerja lahanat yang mereka buat.

Lihat dengan mata hati..telan walaupun kebenaran itu pahit...

Alhamdulillah DS Rosmah sentiasa sabar, itulah berkatnya beliau sentiasa hadir d kuliah agama yang ustazahnya adalah Ustazah Datuk Dr Fatma El Zahra dan Ustazah mengaku sendiri bahawa bila DS Rosmah aktif aktiviti mendalami ilmu keagamaan ini sedikit sebanyak telah membantu Datin Seri Rosmah menahan sabar melawan fitnah dan untuk terus berdiri kukuh dan memberi sokongan kepada suaminya. Baca d SINI



kenapa ejen iblis tak nak letak gambar ni..budak comel tu seronok bual mesra dengan DS Rosmah..atau nak aakj letak banyak lagi gambar d sini ?


Iktibar dari perjalanan kehidupan Nabi saw lah yang memberi kekuatan kepada DS Rosmah, bagaimana insan yang Allah swt ciptakan dengan penuh kemulian dan kalau tidak kerana Muhammad saw maka Allah swt takkan ciptakan dunia ini dan segala apa yang ada d dalamnya termasuk keindahan ciptaan syurga...betapa mulianya Nabi saw.

Namun ikrar iblis laknat, mereka takkan senang duduk selagi tidak memfitnah Penghulu Segala Nabi..maka berbagai kejian dan cacian yang d terima Nabi saw samada dari segi serangan MENTAL atau FIZIKAL !!

Ulama mengatakan apa yang terjadi pada Nabi saw adalah penderaan yang maksima antara Nabi-Nabi yang Allah hantarkan, bahkan kejian yang diterima Nabi saw akan d guna pakai oleh IBLIS hingga kiamat, kerana ungkapan yang d hamburkan kepada Nabi saw adalah HAMBURAN penghinaan yang amat dasyat bagi resam jazirah Arab...


MAJNUN..atau gila adalah ungkapan yang amat hina bagi orang Arab sementara pertuduhan AHLI SIHIR adalah pekerjaan yang paling hina d kalangan masyarakat Arab hinggakan saat ini mana-mana yang d tuduh mengamal sihir akan d bakar hidup-hidup tanpa bicara !!

Ungkapan dan pertuduhan hina itulah yang d canangkan oleh bapak segala kafir, Abu Jahal apabila Nabi saw memulakan kerja mengajak manusia kepada Allah. Abu Jahal mulakan langkah doktrin terhadap masyarakat Mekah dan pada mulanya nampak berjaya hinggakan Nabi saw d lontar dengan najis unta dan batu oleh pemuda-pemuda yang berjaya d hasut oleh Abu Jahal.

Kemuncak penghinaan Nabi saw adalah d Taif, d pukul dan d lontar dengan batu serta d jerit dengan kata-kata "Al-Majnun" atau GILA serta d anggap Ahli Sihir oleh pemuda Taif yang menolak secara total kehadiran Nabi saw d sana..kecederaan fizikal Nabi saw amat parah d saat itu hinggakan malaikat yang tidak punyai perasaan turun berjumpa Nabi saw dan mohon keizinan Nabi saw untuk hancurkan negeri Taif...apa jawab Nabi saw ?

"...biarlah kalau sekarang mereka menolak ISLAM...insyaallah anak cucu mereka akan terima Islam dan kebaikan ini..."

Akhirnya Allah makbul permintaan ataupun doa KekasihNya..kalau d lihat sejarah Islam masuk ke benua kita..Malaysia dapat Islam hasil dari perjuangan dan dakwah Muhammad Ibnu Qasim dari salsilah bangsa Taif dari Bani Taqif ( hehe panjang kalu aakj nak ceramah kat sini sejarah Islamnya tanah Jawi)

Aakj amat yakin, Inilah pegangan DS Rosmah, hasil dari menghadiri kuliah agama secara konsisten atau istiqamah kerana ada keberkatan dalam majlis ILMU yang bermanafaat, bukan ceramah politik yang membawa mudarat !!

Dari Hudzaifah bin al-Yaman ra, dia berkata : “Aku mendengar Rasulullah saw bersabda :


“Berbagai fitnah akan dibentangkan kepada hati seperti anyaman tikar, satu benang demi satu benang. Mana-mana hati yang berhasil dirasuki fitnah itu, maka ia akan meninggalkan titik hitam. Manakala hati yang berhasil menolaknya, maka ia akan meninggalkan titik putih. Sehingga hati itu terbelah dua, hati putih seperti batu karang, yang tidak akan goyah oleh fitnah apapun selama langit dan bumi masih tegak. Sedangkan yang lainnya hati hitam seperti warna yang sangat putih terletak dalam warna hitam, ia seperti kuali terbalik, ia tidak mengenal kema’rufan dan tidak pula menolak kemungkaran, kecuali apa-apa yang bersesuaian dengan keinginan hawa nafsunya.”


(Riwayat Muslim)


Aakj yakin DS Rosmah mampu bersabar dengan serangan fitnah yang datang bertali arus kerana beliau d pihak yang benar dan kerana itulah ejen iblis sawan langgar dinding setiap kali DS Rosmah turun membantu suaminya, Datuk Seri Najib, PM Malaysia..ejen iblis seperti zaman Abu Jahal akan cuba mencipta persepsi bahawa DS Rosmah adalah manusia yang paling hina..dan wan azizah yang terbaik..hehe ye ke jijah..


Apakah dengan bersekongkol dengan penzina pelacur maka wan ajijah d anggap wirawati Islam ? Kalau d zaman Nabi saw, bab zina ni pesalah datang mengaku salah tapi yang terang-terang dalam video besi tu pun wan jijah kata itu bukan suaminya..ni contoh muslimah ? malulah kat tudung tu jijah...aakj bukan nak mengata tapi baca d sini kita tahu betapa malunya wan jijah kerana terpaksa menjadi penipu sepanjang hidupnya !!


Lihatlah betapa berani DS Rosmah bila berhadapan dengan soalan provokasi..mampukah wan jijah jawab..hehe wartawan tanya d mana jam omega pun dah kelam kabut nak jawab..maklumlah penipu sepanjang hayat !!







Pernahkah anda terlintas d hati anda untuk doakan yang terbaik kepada DS Rosmah ? hanya yang berhati MUNAFIK saja takkan angkat tangan untuk doakan saudara Islam yang lain !!




bersambung...wan azizah berdosa sepanjang hayat ?!!




Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
August 2, 2012 at 2:26 PM

Kui Kui Kui... cer AAKJ letak jugak nama blogger bewok kabuk tu.. nak gak tahu~ kikikikkikkiki~ sian abih modal sampai tahap gitu~

August 3, 2012 at 2:45 PM

alhamdullilah mcm ni lah cr nak menegur datin sri bkn dgn cara maki hamun

August 3, 2012 at 2:55 PM

mcm ni lah sifat wanita pertama yg kita nak....seorg yg tabah menharungi segala tomahan dr rakyat yg tak henti2 tlg rakyat...aku mmg selut lah...demi kesenangan rakyat datin sri sanggup abis kan masa dia...klu wan azizah tu dia tau nak jaga bontot lakidia je sampai sgp tipu rakyat semata mata nk jaga suami....sebagai seorg pemimpin dia kena adil pada rakyat dulu.....br suami...berpihak pada kebenaran bkn menipu sepanjang hidup

August 3, 2012 at 2:59 PM

ada jugak kebenaran kisah kau ni AAKJ... ramai orang asyik belasah fitnah saja dekat DS Rosmah... padahal dia sikit pon xkesah, tetap dengan pendirian untuk berbakti pada rakyat... moga-moga dikuatkan iman DS...

August 3, 2012 at 3:17 PM

walaupun video tu lama tapi impak dia masih ada... memang benar DS tiada masa untuk gossip... hanya pembangkang sahaja yang ada masa untuk itu semua... tengoklah kemajuan program permata... DS usahakan... bini pembangkang? cari jam omega pon terkial-kial!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger