Label 10

Home » » VIDEO WANITA PAS HILANG AKAL WANITA SYIAH SAWAN KHINZIR !! DS ROSMAH TENANG D KEJI D MAKI !!

VIDEO WANITA PAS HILANG AKAL WANITA SYIAH SAWAN KHINZIR !! DS ROSMAH TENANG D KEJI D MAKI !!

Written By AAKJ on Saturday, July 28, 2012 | 2:00 PM




Gelagat muslimat PAS, bertudung labuh tetapi perangai tak senonoh.

Rasulullah s.a.w bersabda: 

Hati-hatilah kalian dari ghuluw (ekstrim) dalam agama kerana sesungguhnya yang membinasakan orang-orang sebelum kalian adalah ghuluw dalam agama. (H.R. Ahmad)





Macam ada persamaan dengan wanita Syiah.


Aakj malas nak debat soal 'hidayat' walaupun aakj mampu berdepan dengan nik aziz tentang isu Hidayat ini. Bukan Aakj takabbur atau bongkak tapi nak bagitahu bahawa Aakj bila-bila masa dan d mana saja boleh berhadapan dengan nik aziz berbicara tentang Hidayat !!

Nak molek lagi buat debat d kawasan atau Dun nik aziz..dan beliau akan tahu betapa tingginya langit itu. Tapi Aakj tak nak itu semua..sekadar nak berkongsi dengan semua sahabat yang sentiasa melawat blog aakj yang tak seberapa ini.

"Dari Amirul Mukminin Umar Al-Khattab r.a katanya : 

" Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda : - ' Hanyasanya amalan-amalan itu adalah ( bergantung ) kepada niat, dan hanyasanya bagi setiap manusia itu apa ( balasan ) yang diniatkannya. Maka barangsiapa yang berhijrah kepada Allah dan RasulNya, maka hijrahnya itu adalah kepada Allah dan RasulNya. Dan barangsiapa yang berhijrah kerana dunia yang ingin ia memperolehinya atau kerana seorang perempuan yang ingin ia menikahinya, maka hijrahnya itu adalah atas apa yang ia berhijrah kerananya.'

Daripada Ummul Mukminin, Ummi Abdullah Aisyah r.a. katanya : 

Telah bersabda Rasulullah SAW : ' Barangsiapa yang mengada-adakan sesuatu dalam agama yang bukan darinya adalah tertolak ', ~ diriwayatkan dari Al-Bukhari dan Muslim. Dan pada riwayat yang lain oleh Imam Muslim : " Barangsiapa yang melakukan sesuatu amalan yang tidak dari perintah kami, maka ia adalah tertolak. "

Aakj harap nik aziz dan seluruh penganut beliau agar baca berulang kali hadis d atas dan cuba baca dengan hati..bukan baca dan nampak bendera parti...

Baca ni; 

Hanya Allah swt yang bagi HIDAYAT, Nabi saw pun tak mampu beri HIDAYAT pada manusia, Nabi saw hanya tunjuk jalan bagaimana 'menarik' HIDAYAT dari Allah swt

ALLAH pelindung (yang mengawal dan menolong) orang yang beriman. Ia mengeluarkan mereka dari kegelapan (kufur) kepada cahaya (iman) kepada kegelapan (kufur). Mereka itulah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya. (al-Baqarah: 257)

AAKJ ; Doalah agar Allah swt buka pintu hati insan yang kita sayang..bukan kutuk..hina ..caci dan maki..

Tanya diri kita..berapa kali kita doakan DS Rosmah ?? Selepas solat adakah kita doakan untuk beliau..atau hanya jadikan beliau alat untuk berpolitik !!

AAKJ sentiasa doakan agar nik aziz berubah sebelum beliau tinggalkan dunia ini..agar dia sempat betulkan kesilapan beliau...aminnn
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger