Label 10

Home » » VIDEO AKSI BERAHI !! PAGI KULIAH MALAM BERZINA ?!! OSTAK PAS KELUAR AIR MAZI TENGOK ABBY ?!!

VIDEO AKSI BERAHI !! PAGI KULIAH MALAM BERZINA ?!! OSTAK PAS KELUAR AIR MAZI TENGOK ABBY ?!!

Written By AAKJ on Friday, July 6, 2012 | 1:00 AM


oOOPss !! jangan latah derr..jangan marah..jangan angin..tarik nafas dulu...hembus nafas bersama kalimah suci..bersama istighfar...

Ni sessi sharing bab zina..bukan nak tuduh sapa-sapa berzina d sini..sekadar sikit siri kuliah naif aakj pada sahabat aakj sendiri dan juga puok taksub bulan..hehe :

Daripada Abu Hurairah r.a katanya, Nabi S.A.W. bersabda : 
Sesungguhnya Allah Taala telah menetapkan nasib anak Adam mengenai zina. Tidak mustahil dia pernah melakukannya. Zina mata ialah memandang. Zina lidah ialah berkata. Zina hati ialah keinginan dan syahwat,sedangkan faraj (kemaluan) hanya menuruti atau tidak menuruti 

Keh keh..itu takrif zina bagi yang sudi jaga anggotanya..jangan dok sempitkan tafsir ayat yang Allah turunkan..



Cu hang perati elok-elok "jalan pahala" yang d tafsirkan oleh penganut dap..mudahkan dapat pahala..seolah olah BN tak pernah buat baik pada rakyat..BN zalim tahap gaban pada rakyat..BN tindas dan bunuh rakyat setiap hari !!

Cu tengok betul-betul..ada ke tak yang BN buat kat senarai Tafsir otak lembu penganut dap ni ?

Bab lesen judi..aakj letak gambar jelah ye ;


ehh silap..ni lesen arak...


ishh arak lagi...


hah..lesen tarak..tapi kedai buku jadi ejen ?



Tafsir jalan undi pas dapat pahala yang lain tu u all tengok dan kaji sendirilah..aakj malas nak ceramah kat sini sebab benda simple sangat dan cuba nak tipu orang kampung..seolah olah orang kampung jahil sangat !!

Adehh terlupa nak cerita pasal video aksi berahi..ni kat bawah..tengok dengan berlapang dada...zina level mana tu...jawab kat komen dehhss hahaha

Abby jangan marah aakj ye..1 fine day aakj belanja abby..dulu aakj minat abby..huhu


Share this article :

+ comments + 1 comments

July 8, 2012 at 2:02 PM

dah tak laku di media selebriti masuk pas dapat pablisiti besar-besaran le

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger