Label 10

Home » » TERKINI !! IMAM PAS BERMUKADDIMAH ZINA JANTAN ?!! NAUZUBILLAH !!

TERKINI !! IMAM PAS BERMUKADDIMAH ZINA JANTAN ?!! NAUZUBILLAH !!

Written By AAKJ on Sunday, July 8, 2012 | 2:00 AM

Kejadian berlaku pada awal 2010 melibatkan seorang imam masjid bernama Ustaz Izab Hambali. Izab Hambali pada waktu itu merupakan Imam Masjid Sungai Kecil Ilir, Bandar Baharu dan merupakan seorang penyokong PAS tegar di kawasan berkenaan. Dikatakan juga, Izab Hambali merupakan sekutu kuat Yang Dipertua PAS Kulim-Bandar Baharu, Hasan Abdul Razak.

Seorang pengadu yang juga merupakan bekas rakan baik Ustaz Izab Hambali dalam laporan polis yang dibuatnya telah menyatakan bahawa Ustaz Izab telah 'memperkosanya' di rumah milik Ustaz Izab sendiri. Bahkan, kejadian yang serupa turut berlaku di rumah si pengadu dan di dalam kereta. Kejadian sebegitu, berlaku berulang beberapa kali.

Menurut pengadu, Ustaz Izab telah memegang kemaluan, mencium mulut, pipi dan lehernya sepanjang mereka berdua-duaan. Tidak pula diketahui sama ada perbuatan liwat berlaku atau sebaliknya kerana penyumber sekadar bercerita tentang muqaddimah zina atau liwat sahaja.

Penduduk tempatan mempersoalkan mengapa tiada sebarang tindakan dari pihak polis dalam hal ini. Malahan, mereka mendesak agar polis segera mengambil tindakan terhadap Ustaz Izab kerana gelagatnya boleh mencemar imej dan institusi imam.

Setakat ini ENAM LAPORAN POLIS telah dibuat untuk kes ini. Keenam-enam laporan polis dibuat di Balai Polis Bandar Baharu.

Pengadu bagaimanapun telah menarik kembali laporannya kerana mendakwa diugut... 



BACA SETERUSNYA DI SINI


TQFLYINGKICK
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger