Label 10

Home » » PENYEMBELIHAN ISLAM ROHINGYA !! AAKJ & TEAM NADI RAKYAT TAWAR DIRI KE SANA !!

PENYEMBELIHAN ISLAM ROHINGYA !! AAKJ & TEAM NADI RAKYAT TAWAR DIRI KE SANA !!

Written By AAKJ on Sunday, July 29, 2012 | 2:59 PM



"...Beberapa hari lepas, ibu bapa muslim Rohingya melepaskan bayi-bayi dengan bot mengharapkan anak mereka selamat setelah sememangnya tak ada cara lain untuk menyelamatkan anak-anak ini memandangkan mereka sendiri akan terbunuh dalam masa terdekat.

Pembunuhan kian rancak dijalankan untuk memastikan etnik muslim Rohingya yang dahulunya dalam lingkungan 6 juta orang kini tinggal hanya dalam lingkungan 800 ribu orang, habis lenyap dari bumi Myanmar. Tua, dewasa, kanak-kanak bayi...tak kira la lelaki atau perempuan semuanya dibunuh. Dijangkakan sudah dalam lingkungan seribu lebih perempuan DIROGOL sampai mati, ada yang disembelih, kanak-kanak diikat tangan dan dibuang dalam sungai, bayi turut dibunuh...Manakala mayat mereka dibiarkan sahaja digigit dan dimakan anjing-anjing liar. 

Terdapat kira-kira dua ribu dari kalangan mereka berada di sempadan Myanmar Bangladesh berteduh di bawah pokok-pokok untuk menunggu peluang ke Bangladesh... Namun pihak Bangladesh sudah bersiap sedia dengan tentera di sempadan untuk menembak mana-mana di kalangan mereka yang cuba melarikan diri ke negara tersebut..."

Ini antara ungkapan atau tulisan atau luahan d dalam dunia maya akhir-akhir ini..apakah benar..apakah hanya provokasi terhadap Au Sang ?

Aakj bersama Team Nadi Rakyat bersedia untuk ke sana...mohon pihak berkenaan hantarlah kami ke sana agar polemik ini berakhir..agak resah umat Islam d Malaysia..kita masih punyai perasaan apalagi bila kita d didik dengan "Islam itu Bersaudara" !!

Kepada pihak yang sudi taja..kami bersedia...!!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger