Label 10

Home » » KHAS !! DUA WARTAWAN MELAYU MALAYSIAKINI AGAK TERTEKAN NAK TUNJUKKAN PADA BOS MEREKA ANTI PM !!

KHAS !! DUA WARTAWAN MELAYU MALAYSIAKINI AGAK TERTEKAN NAK TUNJUKKAN PADA BOS MEREKA ANTI PM !!

Written By AAKJ on Monday, July 16, 2012 | 10:30 PM





Punya bencinya puak-puak media alternatif Pakatan Rakyat ni kepada kepimpinan DS Najib sampaikan wajahnya yang terpampang di stesen-stesen komuter pun dijadikan satu berita dengan tujuan menimbulkan presepsi buruk terhadap kerajaan.

Wartawan tersebut juga beberapa orang yang ditemuramahnya meluahkan rasa jelek dengan keadaan tersebut.

Iyalah tu, yang ditemu ramahnya pun sama juga anutan politik dengannya. Yang mana menyokong, mampus tak dimasukkannya...biasalah tuh!

Kalau dah rasa terancam dengan apa yang promosi dan kempen yang dilakukan, kenapa dari dulu MB Khalid tidak meletakkan gambar-gambarnya ditempat-tempat awam? Rambut tak bersikat ke? Ke wajah tiada cerminan pemimpin yang baik?

tqpilihananda




Aakj ;

Yang ni pula kes masa Konvensyen Media Sosial 1Malaysia Peringkat Wilayah Persekutuan yang berlangsung hari sabtu lepas, 14hb July 2012..

Wartawan Pukikini..ehh Malaysiakini, kena halau sebab belum pun berakhir konvensyen..mangkok jamban dah siap keluarkan artikel taik..hahaha dia ingat konvensyen ni level mana..ingat sektariat tak pantau setiap aktiviti dalam blog..facebook..twitter..portal dan apa saja medium maya ketika berlangsungnya konvensyen...huh !! hahahah..

Kita buat konvensyen terbuka..sesiapa pun boleh datang, tapi agak-agaklah..benda belum habis..nak kejar glamor tahap taik ke mung ni dol ? hahaha ke nak tunjuk kat bos bahawa kamu ni hebat..bos baru ke pukikini ni ? aakj dengar ni..bos lama Suara Keldai..hahaha



Teruk hang kena ni dol..mehh klik Waris Amp..d sini pun aakj tengok wartawan ni kena sesah..berat ni..klik Kami Boikot...adehhh

Berita selanjutnya d blog pena tanah melayu yang turut memaparkan apa yang aakj cakap bukan berbelit..mangkok jamban ni dari Suara Keldai dulu



Bukan setakat burukkan pemimpin BN dengan fitnah taik..dia ni juga jenis baran kot..terbaca kat blog paperwaris..klik SINI dan akan dapat tahu dia ajak pemilik blog paperwaris jumpa kerana tak puashati ?!!

ISkkk takut aakj dengar..kita ni jenis tak berani bab bertumbuk ni..arwah ayah tak ajar..huhu muroh wehh jual daging !!

Hehe tuan punya blog paperwaris nampaknya dah letak banner ni;


Serius ke ni ? atau sekadar banner kosong..kosong..kosong..!! muahaha..
Nasihat aakj pada anda berdua..janganlah kerana berlainan idealogi maka nak asah siku..tapi kalau rasa tak tahan juga..aakj boleh bantu siapkan tempat sesuai d jadikan gelanggang !!

Kita pinjam Gelanggang Tomoylah..buat cara rasmi..kalah makan sup selipar atau kulum ibu jari kaki..pilih..itu cara gengster kampung aakj zaman dulu kata arwah ayah..biar semua lihat dan tak perlu campur tangan..bukan kalah mati..tapi mana-mana yang patah kaki d kira KALAH !!

OK tak u all...kalu serius maka aakj nak hak penganjuran ni..hehe..nak juga tengok penulis tunjuk kuntau !! isss melalut jauh ke ni huaaa...


Kalau ye pun nak keluarkan artikel..pilih yang bermutu..yang ada kebenarannya..aakj takkan keluarkan cerita kalau itu fitnah..yang kat bawah ni fitnah ke ? muahahaha








Share this article :

+ comments + 2 comments

July 16, 2012 at 10:37 PM

adoilaaa.. aku pun kena sesah dlm blog aakj?

July 17, 2012 at 8:10 PM

Kah kah kah kah... Jom kita lihat wajah sedih dan pilu Ahmad Fadli KC dalam blog aku...

Adegan Drama Swasta KMS1M Kuala Lumpur

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger