Label 10

Home » » HIMPUNAN LIMAU BUSUK !! PAK LAH & KULI BERSAMA PAKATAN HARAM JADAH ?!! POSTER WAJAH MEREKA TERSEBAR !!

HIMPUNAN LIMAU BUSUK !! PAK LAH & KULI BERSAMA PAKATAN HARAM JADAH ?!! POSTER WAJAH MEREKA TERSEBAR !!

Written By AAKJ on Saturday, July 7, 2012 | 3:00 AM


Benarkah apa yang tertera d kertas jamban ini ? Pak Lah dan Ku Li nak berarak bersama kumpulan yang nak hancurkan masa depan peneroka Malaysia ?

Adakah ini satu iklan tahap jamban cangkung..kononnya Pak Lah dan Ku Li bersama peneroka atau upahan anjing pakatan rakyat yang menyamar kononnya merekalah peneroka?... yang masih tak puas hati dengan Kerajaan Bn yang banyak berbakti kepada peneroka  selama ini ?

Dalam surat taik..ehh surat kabar keadilan..mereka ada bagitahu menghantar surat menjemput mantan PM dan Ku Li bersama..belum d jawab tiba-tiba terus buat iklan jamban bahawa kedua mereka d jadikan modal iklan..bukan model..modal penarik orang ramai datang...

Atau memang Pak Lah dan Ku Li nak bersama anjing pakatan haramjadah yang cuba doktrinkan peneroka yang naif bahawa mereka teraniaya ? kononnya mereka bakal kehilangan segalanya akibat penyenaraian walhal semua tahu bahawa hidup peneroka lebih senang dari orang kampung biasa yang hidup bertani..rm 10,000 sebulan atau paling kurang setelah d tolak segala belanja hutang maka setiap peneroka dapat rm 1500 bersih pun masih d canang fitnah kata Kerajaan Bn aniaya peneroka ?

Betul ke yang peneroka yang datang tu atau upahan atau kerahan "upahan nasi bungkus" yang datang ? kononnya mereka menyamar bahawa merekalah peneroka ? anda yakin ke yang datang dok kalut ribut tu 100% peneroka..??

Baca ni ;


BACA SINI

Siapa yang nak hancurkan peneroka ? siapa yang kerah siapa tu..strategi "cipta isu" ni strategi yahudi..dah lapuk dan takkan dapat pengaruhi minda rakyat yang cintakan keamanan..anjing-anjing ni hanya nak tunjukkan pada rakyat Malaysia bahawa 100% peneroka tentang penyenaraian FGVH..


Dapat himpunkan 2 -3 ribu..dapat ambik gambar dan video..dapat masuk surat khabar..dapat tunjukkan pada rakyat d ceruk kampung..maka mereka akan canang..peneroka bersama mereka..hahaha sorrylah dol...taktik hanyir yahudi ni dah lapuk !!


Berbalik pada isu muka Pak Lah dan Ku Li d kertas jamban ni..aakj harap..Pak Lah dan Ku Li nyatakan PENDIRIAN mereka..kita pun nak tahu..rakyat nak tahu..penyokong setia BN pun nak tahu..kalau BETUL maka katakan saja YA !!
Jangan biarkan telahan dan tanggapan malah cacian buruk tanpa periksa keluar dari rakyat yang selama ini bersama anda berdua...


AAKJ TUNGGU..RAKYAT TUNGGU..BN pun TUNGGU...tqtqtq



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger