Label 10

Home » » FOTO !! ABBY ABADI NIKAH DENGAN ADUN PAS KELANTAN ?!! woO CEPATNYA !!

FOTO !! ABBY ABADI NIKAH DENGAN ADUN PAS KELANTAN ?!! woO CEPATNYA !!

Written By AAKJ on Wednesday, July 4, 2012 | 7:30 PM



Beliau dikatakan kawin pulak bukan dengan calang-calang orang.., pemimpin besar di Kelantan tu beb.. Tapi maaf..., bukan Pok Nik yee sebab Pok Nik dah out of the league..

Gua tak tahu sama ada gossip ni betul atau tak.., tapi dah ramai member-member gua dok sibuk cakap pasal hal ni..

Gua senang je beb.., kalau betul Abby dah kawin lain.., gua ucapkan tahniah.. Kawin tu kan benda yang baik.., so gua memang takdak hal...

Dan seandainya tak betul berita yang dorang perkatakan ni.., gua harap Abby dapat buat penafian kepada umum..

Apapun.., gua suka kalau Abby cepat-cepat kawin.. Sekurang-kurangnya ia boleh menghindarkan tanggapan negatif dari umum...

Maklumlah.., beliau kan janda yang ngetop dalam Pas sekarang... Banyak yang 'tak senang duduk' tuuu... Hahahaha... Peace!!!





Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
July 19, 2013 at 6:47 PM

dah nikah pun..
Ape2 pun..tahniah abby..,moga kekal hingga akhir hayat:)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger