Label 10

Home » » DEBAT USTAZ FATHUL BARI Vs TANTAWI !! VIDEO PENYOKONG PAS SAWAN BABI MENGGELUPUR D BAWAH MEJA ?!!

DEBAT USTAZ FATHUL BARI Vs TANTAWI !! VIDEO PENYOKONG PAS SAWAN BABI MENGGELUPUR D BAWAH MEJA ?!!

Written By AAKJ on Friday, July 20, 2012 | 2:00 PM



Komen: Yang mengaku bawa Islam ni PAS. Tapi bila time debat ni tak nampak pun PAS Islamic. Nampak sama je liberal macam parti lain. 

Tahniah kepada UFB yang masih mengekalkan hujah ilmiah dan lebih Islamic daripada PAS walaupun kerap di"provoke" oleh penonton yang tak bertamadun daripada PAS.

PAS dan pengikut dia masih di takuk lama. Ingat sudah berubah. Tapi sayang masih begitu juga. Baik ceramah, baik forum, baik debat atau apa sahaja aktiviti yang mereka buat, masih tidak menunjukkan sebarang perubahan. Terpekik terlolong macam orang dalam tanjung rambutan.

Sambil terpekik, mereka bergelak ketawa semasa program sedang berlangsung. Ditegur oleh staff yang bertugas pun mereka masih begitu. Bila ramai semua tunjuk hero. Macam budak sekolah rendah. 

Yang peliknya orang terdekat Ustaz Nasaruddin pun terpekik terlolong dibelakang semasa program berlangsung. Adakah ini sememangnya modus operandi mereka..?? Atau mereka memang lahir sebegitu rupa kurang adab majlisnya.

Sumber Abu Aqif
Share this article :

+ comments + 6 comments

July 20, 2012 at 3:26 PM

syukur alhamdulillah, ULAMAK beginilah sebenarnya ULAMAK yang membawa manusia kearah KEBAIKAN, INGAT! ILMU ITU BUKAN DILIDAH, ILMU ITU MEKAR DIHATI...SYABAS USTAZ FATHUL BARI.

July 21, 2012 at 12:12 AM

Alhamdulillah Ustaz Nasaaruddin memberikan hujah yang tepat dan berfakta... manakala UFB pula byk lari topik... UNT menjawab dengan tenang manakala UFB menjawab dengan sedikit riak di wajah..
Allahuakbar

July 21, 2012 at 12:38 AM

ko reti tengok bideo tak? berfakta taik gapo? hahahahahaha

July 21, 2012 at 12:39 AM

Ustaz fathul bari banyak beri nas dan dalil dari al quran. banyak kemukakan hadis. penyokong pas macam bangang asyik boo terkedu bila dia kata kenapa tak bersorak bila hadis dikeluarkan,.. mesti malu gila penyokong pas yang berpeangai macam beruk tu,.. muahahaahah~

July 21, 2012 at 3:51 PM

hahahaha budak tadika kot si ah boy ni.. dia ingat tengok cerita debat upin ipin.. debat yang mana satu bagi fakta dan yang mana auta dia tak reti nak bezakan.. janji bulan kalo ostat pas cerita jambanpun korang takbir..

July 21, 2012 at 3:53 PM

hahahaha budak tadika kot si ah boy ni.. dia ingat tengok cerita debat upin ipin.. debat yang mana satu bagi fakta dan yang mana auta dia tak reti nak bezakan.. janji bulan kalo ostat pas cerita jambanpun korang takbir..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger