Label 10

Home » » PENGAKUAN KHAS !! " SEBAGAI PENCERAMAH PAS..SAYA DAPAT 10% - 20 % DARI DUIT KUTIPAN...CAI JAGA PARKING PUN DAPAT.." !! FOTO SAKSI !

PENGAKUAN KHAS !! " SEBAGAI PENCERAMAH PAS..SAYA DAPAT 10% - 20 % DARI DUIT KUTIPAN...CAI JAGA PARKING PUN DAPAT.." !! FOTO SAKSI !

Written By AAKJ on Tuesday, June 19, 2012 | 7:00 PM



Selebriti yang namanya semakin merudum mengakui bahawa beliau tidak pandai bodek, beliau tidak pandai melobi untuk dapatkan kerja mendorong beliau menyertai parti Pas.

Ketika ini artis mana yang susah nak dapat job memilih pentas ceramah politik sebagai punca pendapatan.

Sebelum ini Bob Lokman, Dayangku Intan dan Aisyah menyatakan perkara yang sama iaitu dengan memilih bersembang di pentas Pas mereka mampu mendapat ribuan ringgit pada satu malam sahaja, semua duit itu adalah sumbangan dari orang kampung yang susah demi perjuangan ke syurga.



Di dalam Pas wang memang mudah dicari satu malam bayaran berpandukan kepada 'crowd' jika penceramah yang agak hebat mampu membawa crowd sehingga 10,000 orang mereka memperolehi sehingga RM1500.00 hingga RM2000.00. 

Wang yang dibayar kepada penceramah juga berdasarkan kepada kutipan derma yang dibuat jika kehadiran yang ramai seperti 10,000 orang kadang-kadang jumlah kutipan mencecah hampir RM15,000.00 dan 10% -20% akan diberikan kepada penceramah dan selebihnya akan dibayar kepada Unit Amal Pas, Tuan rumah yang menganjurkan ceramah tersebut dan simpanan kecemasan untuk PAS kawasan tersebut.

Jadi tidak hairanlah berebut-rebut artis yang nama mereka sudah merudum turun berlumba-lumba untuk berada di pentas Pas.

Abby yang pernah berlakon dalan filem Gerak Khas daripada kumpulan Elite telah bercerai dengan suaminya yang juga artis iaitu Norman Hakim memilih pentas Pas untuk mencari rezeki baru bagi meneruskan kehidupan.

Abby yang juga pernah bercinta dengan Zul Ariffin telah membuka tawaran kepada mana-mana pemimpin Pas yang sudi mengambil beliau menjadi isteri termasuk Mat Sabu. Abby berkata demikian dalam program Talk Show Malam Keinsafan di Dataran Kompleks PAS Pahang, Kerdau.





Sungai Rapat Online
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger