Label 10

Home » » NIZAR JAMALUDDIN WAJAR D HUKUM !! MELAYU BANGSA BERADAB !!

NIZAR JAMALUDDIN WAJAR D HUKUM !! MELAYU BANGSA BERADAB !!

Written By AAKJ on Friday, June 1, 2012 | 10:00 AM


“Janganlah kita terlalu lemah lembut dalam soal ini (penderhakaan) terhadap Raja-Raja kita dan janganlah sampai bukan bangsa Melayu yang tidak tahu adab dan adat turut sama dengan alasan tuu...orang Melayu pun boleh cakap pasal dia punya raja, tarak apa pun...tarak masuk penjara pun...” kata kawan-kawan ketika bersembang dengan Kawan di Riverside Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) baru-baru.


KEDAULATAN Raja-Raja Melayu yang menjadi payung rakyat di Tanah Melayu ini semestinya dipertahankan bukan sekadar kenyataan media semata-mata tetapi ianya perlu lebih tegas dengan tindakan undang-undang sebagai pengajaran agar ianya tidak menjadi ikutan pada mereka yang suka mengambil kesempatan.

Isunya ialah pembidaan nombor pendaftaran kenderaan WWW 1 yang berjaya dibida oleh Sultan Johor dengan harga RM520,000 dan dikritik secara terbuka oleh bekas Menteri Besar Perak Nizar Jamaluddin melalui twitter yang anggap duit sebanyak itu boleh dibelanjakan untuk bantu rakyat Melayu Johor yang masih ramai miskin.

Kritikan Nizar itu mendapat reaksi Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim yang menempelak Nizar kerana membuat kritikan tanpa kajian.


Saudara kandung Nizar bercerita tentang perangai Nizar ;

 Radhi Jamaluddin turun untuk pertahankan UMNO.



Sebenarnya Nizar ni gila kuasa baca d SINI


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger