Label 10

Home » » XKLUSIF !! AKU..PAPAGOMO..PAS BERUK & SEMUA SAHABAT SAYANGKAN UMNO !! TIADA ISTILAH BODEK D ANTARA KAMI !!

XKLUSIF !! AKU..PAPAGOMO..PAS BERUK & SEMUA SAHABAT SAYANGKAN UMNO !! TIADA ISTILAH BODEK D ANTARA KAMI !!

Written By AAKJ on Thursday, May 17, 2012 | 8:30 PM


Brotherhood dan itulah yang selalu Gomo amalkan dalam perjuangan ini. Tak ramai brotherhood Gomo tapi Gomo boleh sebut sebilangan nama mereka hari ini buat tatapan semua dan jika tidak benar boleh minta mereka nafikan yang mereka adalah Brotherhood Papa Gomo.

Gelombang Rakyat, Gelombang Wangsa Maju, Badut Rakyat, Malay Delima, Suara Lensaadalah Brotherhood yang paling Gomo sayang. Pendek kata apa yang berlaku sekalipun memang inilah Brotherhood yang benar benar kasih sayangnya ditanam sejak 2009 lagi.

Parpu Kari, RBF Online, Gerakan Anti PKR, Medan Info Kita, The Flying Kick, Sanggah Tok Janggut,Padi Jantan, Politik Putera Merdeka, Pas Beruk, Azmy Awang Kelana, Asam, Darul Ehsan Today, Jebat Berkokok, Jas Salleh adalah Brotherhood Gomo yang selalu gerak kerja kami lakukan bersama disamping nama nama lain yang Gomo tak cukup nak menaip diruangan ini.

Belum lagi bercakap soal sokongan oleh kumpulan kumpulan tertentu sepertimana MYKMU yang merupakan orang lama dalam pentas media baru ini. 

Malah kumpulan Nadi Rakyat yang diasaskan oleh Gomo, Azmy Awang dan Pas Beruk pada tahun 2009 berperang dilaman Facebook sememangnya tetap utuh dan stabil walaupun pernah cuba dipecahkan oleh pengerusi UMB melalui Wang. 

Pendek kata memang Gomo mempunyai ramai Brotherhood sampaikan di Sabah dan Sarawak Gomo ada Brotherhood yang sama sama berjuang dalam pentas media baru ini.

baca luahan hati gomo & jangan cepat latah...:

Share this article :

+ comments + 2 comments

May 17, 2012 at 8:58 PM

steady... Hidup Nadi Rakyat

May 18, 2012 at 7:56 AM

hidup nadi rakyat!....yeaahhh!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger