Label 10

Home » » FOTO !! PLAT NO KERETA HAJI HADI, AZIZAN & NIK AZIZ FREE KE ?!! HARAM KE BIDAAN ?

FOTO !! PLAT NO KERETA HAJI HADI, AZIZAN & NIK AZIZ FREE KE ?!! HARAM KE BIDAAN ?

Written By AAKJ on Thursday, May 31, 2012 | 10:00 AM



Tiba-tiba saja kita d kejutkan dengan "scene" bingai dari wakil rakyat yang tak pernah sukses dalam perniagaan walaupun aakj dengar dia dapat kontrak dari kerajaan BN semasa dia jadi ahli biasa pas-sesat dulu..hehe 

Nizar..nizar..sawan dia tak habis sebab beliau amat kecewa kerana hanya 9 bulan saja dia jadi MB Perak..aakj dengar orang Perak kata.." 9 bulan kami dalam neraka.." huhu betul ke nizar ?

Nahhh sekarang nizar bingai cuba supaya namanya sentiasa d ingati...dia tempelak Sultan Johor secara terbuka dan tanpa silu..tanpa rasa bersalah, nizar terpaksa buat demi supaya namanya tidak tenggelam dalam arus perdana politik Malaysia ;


baca d sini

Nizar d lihat seolah-olah lupa atau memang sejak hilang kerusi MB Perak beliau agak berpenyakit "bodoh-bodoh cipan"..sejenis penyakit lupa apa yang dia dan rakan kalutnya buat selama ini..seolah-olah mereka tak pernah buat salah atau terlupa bahawa mereka punyai dosa sebesar gunung...

Aakj sengaja letak foto kereta-kereta milik nik aziz..hadi dan zizan kedah..agak2 kome..ehh cakap Perak la plak..hehe agak2 anda..no plat kereta tu free ke huaaaa

Kepada anak Johor..anda semua dah matang...


Share this article :

+ comments + 1 comments

May 31, 2012 at 10:34 AM

Nizar bila nak tegur diorang ni? Nizar sendiri pakai plet AGS10. Duit tu awat x derma kat anak yatim je dari membazir beli plet no?

HOT! BUKTI NURUL IZZAH SENGAJA CETUS KEKACAUAN DI PANTAI PERMAI! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger