Label 10

Home » » FOTO HARI BELIA SELANGOR !! LAYAKKAH MANGKOK NI JADI PANELIS ?! MORAL & INTEGRITI TAHAP JAMBAN !!

FOTO HARI BELIA SELANGOR !! LAYAKKAH MANGKOK NI JADI PANELIS ?! MORAL & INTEGRITI TAHAP JAMBAN !!

Written By AAKJ on Monday, May 28, 2012 | 7:30 PM



Mungkin tuduhan seperti yang PM serlahkan sebagai tajuk entri kali ini bakal bermain di benak Adam Al Juburi ini apabila program yang melibatkan dirinya hanya sekadar berjaya menarik penyertaan 150 belia Selangor.





Ini bukti golongan belia di Selangor bakal menolak kerajaan pakatan PKR-DAP di Selangor. Target kehadiran adalah 1,000 orang tetapi yang hadir adalah 150 orang sahaja. Anwar Ibrahim pun malu hendak datang kerana kehadiran yang "ribuan" orang ini.

40 orang belia dari Kedah bertindak keluar dewan kerana tertipu bila dijanjikan di bawa ke Putrajaya tetapi di bawa ke dewan untuk berjumpa Khalid Ibrahim. Ini bukti orang muda sudah mula menolak pembangkang di Selangor. PAS juga turut sabotaj Hari Belia Selangor ini



TQPENGGEMPURMUTIARA
Share this article :

+ comments + 2 comments

May 28, 2012 at 8:22 PM

HEHEHE...budak muka jamban tu cuba nak buktikan apa tuuuuu...wooiii adam biol..pegi tadah lendir ambabiga ngan anwar jer la wooii..minum buat penerang hati..jgn lupa bagi mak bapak kau sikit eh..wakakakakaka

May 28, 2012 at 11:49 PM

siapa yg nak datang org pun takut tengok muka adam macam muka katak mata terjojol. dah mula nak perasaan jadi wakil hancur rakyat. takuttttt....! org yg bakal akan diliwat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger