Label 10

Home » » DATO SERI PRESIDEN !! APA PERASAAN AAKJ & AHLI UMNO BILA ANJING DAP NI LUDAH UMNO !!

DATO SERI PRESIDEN !! APA PERASAAN AAKJ & AHLI UMNO BILA ANJING DAP NI LUDAH UMNO !!

Written By AAKJ on Tuesday, May 22, 2012 | 9:00 AM



Mamat kurap ni laung "hidup dap" !! saat ni aakj dan sahabat NadiRakyat ada d Ipoh bersama sektariat Konvensyen Media Sosial 1Malaysia..berhimpun nak setting fikir pejuang maya BN supaya tuju ke arah titik pertemuan dan kurangkan perbedaan..


Tiba-tiba kami d kejutkan dengan berita mangkok ni keluar UMNO dan dengan bangga pegang bendera DAP !! kalau d lihat dari rakaman semasa beliau menjerit sawan babi tu seolah-olah d rancang kerana dah ada siap bendera dap dan penyokong dap serta kehadiran nizar dan india pkr !!


wahhHHH !! tiba-tiba anjing dap ni buat sidang taik bagitau dia masih sayangkan UMNO ? siap laungkan "Hidup DAP dan bertakbir" seolah-olah UMNO ni sudah tidak berharga lagi...sebak rasa hati ini...manusia yang d beri jawatan..jadi ahli majlis dan dapat lesen pasir..akhirnya menyalak macam anjing hilang akal...!!


"saya sokong tukar kerajaan"...perghHH ini kata-kata yang buatkan Aakj dan Sahabat NadiRakyat terguris dan membakar semangat kami untuk bantu BN menang besar PRU13 dengan majoriti 2/3..menang bergaya !!


HOHOHO...dengan mudah..tanpa rasa bersalah..anjing ni merayu dan kona mengatakan AKU MASIH SAYANG UMNO !!


Maaf Dato Seri Presiden..Aakj dan Sahabat NadiRakyat amat terkilan..tak pernah sejak join UMNO hingga kini Aakj secara peribadi "LUDAH" UMNO BN...tak pernah dapat projek apapun..walaupn Aakj adalah Ajk Bahagian UMNO..bukan tak pernah minta..tapi tak pernah dapat..tak sawan babi pun..


Adakah Dato Seri Presiden parti nak budaya "sawan babi" ni membiak dalam UMNO BN ? nak AAKJ dan sahabat2 UMNO BN yang lain buat onar dengan alasan kami tak dapat apa2 sejak bersama UMNO BN ?


NadiRakyat ada 4000 ahli lebih..tak termasuk yang pro Nadi...fikirlah..bukan nak ungkit..bukan nak ugut..bila hati kami terguris akibat perbuatan anjing2 dap ini..ada yang nak cuba ubatkan..bila anjing ni dah hilang mabuk..senang je kita lupakan !! ini bukan isu 'maaf"..orang minta maaf kita maafkan..tapi kesan perbuatan anjing ni ? sapa nak jawab ? nak lepaskan begitu saja?


FIKIRLAH...KAMI ADA 4000 LEBIH TERMASUK YANG ATAS PAGAR !!..JANGAN BULI AHLI YANG SETIA..JANGAN PUJI ANJING YANG GILA !!


NI VIDEO SAAT ANJING NI LUDAH UMNO !!




Share this article :

+ comments + 5 comments

May 22, 2012 at 9:51 AM

Orang yang mcm niii..x LAYAK jadi PEMIMPINNNN.....

May 22, 2012 at 10:44 AM

Buang je sampah macam ni.. Lebih layak duk dlm PAS & DAP..

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Dear Bro AAKJ & Semua...

Dari video diatas, dia kata dia 27 tahun berjuang dalam UMNO, tak pernah dapat apa apa, tipu lah...

Jadi Ahli Majlis Daerah / Perbandaran, dapat lesen pasir. Itu jer dah cukup mewah hidup... mungkin tak kaya, tapi mewah... bersyukurlah patutnya.

Tapi bro... aku juga tak berat sebelah. Apa dia kata tu betul. Rasuah didalam UMNO, dah terlalu parah. Luka tu semua dah jadi kudis. Zaman si Kelembai @ Pak Lah lah yang parahnya "Rasuah" ni, hinggakan Kubang Pasu tempat Tun Dr. Mahathir pun berlaku rasuah politik / politik wang.

Pemuda UMNO waktu zaman Pak Lah, hanya yang baik dan kaki ampu KJ sahaja yang dapat project. Kawan baik KJ sorang tu jer yang banyak dapat project, sampai mampu lah buat mansion harga RM 30 juta. Walhal sebelum tu duduk rumah teres jer. Bukan aku tak tahu, dia proxy KJ. Fund holder untuk duit politik KJ.

Walaupun aku muda, 32 tahun. Aku tak join Pemuda UMNO, aku joined UMNO dan Veteren. Walaupun aku muda dari segi usia, tapi aku matang dalam politik.

Kalau masuk politik sebab nak jadi kaya. Tak payah masuk, sebab niat macam tu, akan membuatkan orang itu corrupted. Seorang veteran UMNO (Tan Sri apa ntah nama dia, dari Melaka), pada Persidangan 1999 ada berkata "Pilih antara satu, kalau nak kaya, jadi businessman. Kalau nak tolong orang, masuk politik. Jangan campur Keduanya sekali, nanti corrupt"

Baca sambungan di comment FB, CLICK SINI

May 22, 2012 at 6:32 PM

aku kalau ikut malas nak komen,,,,tp kadang2 terrsa hati jugak bila sekor dua dlm umno yg buat hal gila kumpul harta,yg boleh sakit ahli umno seme sekali,,,yg dpt senang dua tiga ekor jer,,,,ada kuasa duk kumpul harta,,,sampai hok wat keje pon dia lupa tadak bende bila kita merajuk dikatanya sabotaj,,senangnya mulut berkata2...nilah nyakit yg susah utk diubati dlm umno.....tp aku tetap sokong umno cuma nyampah dua tiga ekor yg jenis tak syg parti dan berusaha merosakan parti tanpa kita sedari...org mcm ni lah yg paling jahanamnya...

May 24, 2012 at 12:30 PM

join bertahun2 semata2 untuk projek rupenye!,,bukan untuk agama bangsa dan tanah air!..puuiihhh~

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger