Label 10

Home » » X-RAY..ehH X-RATED !! TAYANGAN LUCAH KETIKA BERITA UTAMA KE UDARA !! HJ HADI KATA BESI JE TU !!

X-RAY..ehH X-RATED !! TAYANGAN LUCAH KETIKA BERITA UTAMA KE UDARA !! HJ HADI KATA BESI JE TU !!

Written By AAKJ on Friday, April 6, 2012 | 11:00 PM

London – Sebuah monitor televisyen yang menunjukkan seorang wanita bogel yang terlibat dalam perbuatan seks mengejutkan penonton yang bermata tajam yang melihat tindakan x-rated kerana ia muncul di latar belakang siaran berita secara langsung.

Penonton program Scotland Tonight menonton perbincangan mengenai kepimpinan Buruh Ed Miliband apabila kamera di alih ke politik blogger Dan Hodges di studio London ITN.
Apa yang ada tidak nampak adalah wanita berambut perang berbogel mengadakan hubungan seks di sebelah bahu kiri Hodges yang bermain pada satu skrin televisyen di dalam bilik berita.
Laporan Mail harian, “klip menggoda, yang muncul pada STV, difikirkan adalah dari sebuah episod Channel 4 dramaShameless.
Seorang jurucakap untuk penyiar berkata, “bahawa tiada seorang pun di dalam bilik berita yang menyedari kesilapan yang telah berlaku sehingga mereka menonton rakaman. Ia adalah malang tetapi dalam bilik berita 1 yang sibuk kita mempunyai monitor yang menunjukkan saluran TV pelbagai. 
Anda hanya boleh melihat adegan untuk beberapa saat dan majoriti penonton mungkin tidak akan sedar. Walau bagaimanapun, ia mungkin menjadi sedikit gangguan dan sesuatu yang tidak dijangka dapat dilihat dalam Scotland Tonight. ”
Klip video adegan seks yang jelas telah dimuat naik ke dalam YouTube, dan telah muncul di Internet di mana ia telah pergi viral pada banyak tapak berita.
TQGOSSIP KAK JAH



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger