Label 10

Home » » VIDEO AZHAR IDRUS BERMAIN GITAR YANG D ANGGAP UGAMA?!! ADA YANG KATA AAKJ ADAKAN CERITA !!

VIDEO AZHAR IDRUS BERMAIN GITAR YANG D ANGGAP UGAMA?!! ADA YANG KATA AAKJ ADAKAN CERITA !!

Written By AAKJ on Wednesday, April 4, 2012 | 6:00 AM


Oleh kerana ada mangkok bingai yang tak puas hati dengan aakj dan tuduh aakj mengadakan cerita memburukkan 'tokoh ilmuan' tin milo maka sekali lagi aakj letak bukan saja gambar tapi video ketika hari kejadian itu !!

Tengok..dengar dan cuba resapi apa yang anda boleh faham mengenai BISIKAN IBLIS yang tak kenal siapa...siapa azhar ? wali ? ulamak besar ? sufi ?..huh sekadar plajar yang ambik ilmu talaqi yang entah betul atau tidak ceritanya !!


Tiada satu dalam Sirah Nabawi ataupun Firman yang menceritankan bahawa Nabi saw d arahkan mendekati anak muda dengan membawa GITAR atau PIANO atau apa saja..ini semua PEMBOHONGAN BESAR ularsemak eehhh ular dalam semak yang menunggu peluang untuk NGAP SAYOT habuan kesenangan duniawi dengan menjual agama !!



idola azhar ??




Terang-terang dia tolak dan kutuk UMNO BN dan terang-terang di buat fatwa tentang kafir yang tidak suci dari najis baca quran hanya berdalilkan kita tak pernah ajak orang masuk Islam kenapa nak marah orang kafir baca Quran ? hehe azhar idrus ni pandai auta ke pandai bagi fatwa ?? dia student mana? tallaqi ?? cukup ke bertallaqi untuk jatuhkan yang mana haram dan halal ? 






Aakj ; aku sendiri minat juga dengar live muzik ni hehe tapi kena belajar luahkan yang benar tetap benar..bukannya bila itu selera nafsu kita maka kita cari hadis sipi-sipi utk halalkan apa yang samar !!





 Pesan nabi SAW berkenaan perkara syubhat:
فمن اتقى الشبهات استبرأ لديه وعرضه ، ومن وقع في الشبهات وقع في الحرام ، كراع يرعى حول الحمى يوشك أن يواقعه ، ألا وإن لكل ملك حمى ، ألا وإن حمى الله في أرضه محارمه
Maksudnya: Barangsiapa yang menjaga perkara syubhat, maka ia telah selamatkan agamanya dan maruahnya. Dan barangsiapa yang terjatuh (melakukan) perkara syubhat, maka ia terjatuh ke dalam perkara haram, sama seperti pengembala yang mengembala berhampiran dengan kawasan larangan, maka mudahlah (gembalaannya) menceroboh kawasan larangan tersebut. Ketahuilah, bahawa sesungguhnya bagi setiap raja mempunyai kawasan larangannya, dan ketahuilah kawasan larangan Allah di bumi ini adalah larangannya (perkara yang haram). Hadis sahih riwayat muslim

wallahualam...bersambung pulops


Share this article :

+ comments + 4 comments

April 4, 2012 at 8:48 AM

Saya sudah follow blog anda, sila follow blog saya ye..thankz

April 4, 2012 at 1:40 PM

minta link blog boss

April 6, 2012 at 2:13 AM

TUMBANGKAN UMNO PILIHANRAYA INI

UMNO PERASUAH MUSUH NEGARA

NAJIB TAKUT BINI

BN = BANKRAP NEGARA

HANCUR NEGARA INI KALAU SEPENGGAL LAGI JADI PM

Di Bawah Pentadbiran Najib, Hutang Negara Cecah RM437 Billion 4 Oktober, 2011 - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan hutang negara kini mencecah RM437 bilion berdasarkan Laporan Bank Negara yang dikeluarkan baru-baru ini. “Laporan Bank Negara Malaysia bertarikh 30 september 2011 menyatakan angka hutang negara setakat suku ke 2 tahun ini menunjukkan hutang negara mencecah RM437 bilion,” kata Anwar pada pembentangan belanjawan Pakatan Rakyat 2012 di parlimen hari ini.

Menurutnya, jika unjuran Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) bagi 2011 dibuat berdasarkan pertumbuhan 5 peratus, maka kadar keberhutangan negara kini mencecah 53 peratus dari KDNK negara.

Kadar itu, katanya, jauh lebih tinggi berbanding pada 2007 iaitu sebanyak 42 peratus dari KDNK negara. “Kadar hutang isi rumah pula mencecah RM577 bilion iaitu 77 peratus dari KDNK berbanding pada 1997 hanya 33 peratus dari KDNK. "Maknanya di bawah menteri kewangan yang secara kebetulan semuanya perdana menteri sebelum 1998, rakyat Malaysia terpaksa berhutang lebih hingga kadar keberhutangan meningkat sekali ganda dalam masa 13 tahun,’ katanya.

Keadaan itu, kata Anwar, diburukkan lagi dengan kadar defisit yang berpanjangan sejak mantan-mantan Perdana Menteri dan Perdana Menteri sekarang memegang tampuk perbendaharaan negara. “Defisit negara diunjurkan mencecah 6 peratus bagi tahun 2011, jauh tersimpang dari janji Perdana Menteri untuk mengurangkan defisit ke kadar 5.2 peratus seperti yang dibentangkan di dalam belanjawan dan Rancangan Malaysia Kesepuluh,” kata Anwar.
Ketika membentangkan belanjawan alternatif Pakatan Rakyat di parlimen hari ini, Anwar berkata ia bertujuan untuk membantu rakyat mengharungi hidup yang semakin terhimpit. Pakatan memperuntukkan RM220 bilion dalam belanjawan berkenaan melibatkan penjimatan sebanyak RM4 bilion dari perbelanjaan kerajaan BN. Ia menumpukan usaha mengurangkan defisit kepada 4.4 peratus berbanding kadar 6 peratus daripada KDNK tahun ini.

Kamu ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh tak tahu halal haram? Tak tahu hukum?

Gagal Menjadi MB, akhirnya Hasan Ali meroyan bagaikan orang gila

Pakatan Rakyat akan halalkan seks rambang kata Hasan Ali

AGAK memeranjatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Hasan Ali seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia (Akhbar propaganda Umno).

Hasan Ali yang kononnya membawa imej pejuang Islam sebenar itu, tanpa rasa bersalah melemparkan fitnah kononnya jika Pakatan Rakyat memerintah Malaysia, maka Budaya seks rambang, homoseksual, lesbian dan sebagainya akan dihalalkan.

Kamu ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh tak tahu halal haram? Tak tahu hukum?

Kesian melihat gelagat Hasan Ali, tak sangka akhirnya beliau meroyan bagaikan orang gila gara-gara hampa kerana gagal menggapai cita-cita mahu menjadi Menteri Besar Selangor.

Kalau ye pun nak menipu, takkanlah sampai tuduh orang nak halalkan seks rambang dan hubungan sejenis itu bangang namanya kah kah kah...

Konon nak buat gelombang kuasa ketiga. Tapi hasut orang supaya jangan sokong Pakatan Rakyat. Patut kalau "kuasa ketiga" cakaplah pada rakyat jangan sokong Barisan Nasional juga.

Ini bukan kuasa ketiga, ini namanya kontraktor propaganda upahan United Malays No Otak kah kah kah...

ReJaM© "Ingat rakyat Malaysia ni kambeng ke nak halalkan seks rambang? "
Ha! Ha! Ha! Silebai UMPORNO nun jauh menuntut ilmu agama di INDIA,nak didik bini pakai tudung pun tak mampu...DAYUSSS..

June 13, 2012 at 2:25 PM

Salam Saudara,
Kalau saudara boleh bagi jaminan jika PR memerintah semua rasuah akan terhapus dalam Malaysia, saya akan undi PR. Saya cadangkan saudara pinjam satu Lesen Kelas F dan masuk tender kat Selangor, kalau saudara dapat kontrak tanpa rasuah, saya ucapkan syabas, jangan mimpi dik oii!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger