Label 10

Home » » MAK AYAH !! PASANGAN REMAJA 14 TAHUN SEBARKAN KELUCAHAN MEREKA D FACEBOOK !! FOTO !

MAK AYAH !! PASANGAN REMAJA 14 TAHUN SEBARKAN KELUCAHAN MEREKA D FACEBOOK !! FOTO !

Written By AAKJ on Sunday, April 8, 2012 | 4:00 PM

Seorang remaja lelaki telah ditahan polis kerana dia dan seorang remaja perempuan berusia 14 tahun telah muncul di dalam sebuah video porno yang telah dimuat naik ke Facebook.

Remaja lelaki yang berasal dari Cheltenham itu muncul bersama remaja perempuan tersebut yang berasal dari Forest of Dean, Gloucestershire.

Polis yang mengklasifikasikan video tersebut sebagai video lucah mungkin telah ditonton oleh beribu orang kanak-kanak di seluruh negara.

Filem itu sekarang telah pun dibuang dari Facebook - tetapi polis tetap memberi amaran bahawa video tersebut berkemungkinan telah dikongsikan secara meluas di internet.

Remaja lelaki tersebut ditahan atas tuduhan merakam dan menyebarkan foto-foto lucah dan telah diberi amaran terakhir oleh polis. Ini bermakna rekod kesalahannya akan kekal selama enam tahun di dalam rekod polis.

"Video seks" telah menjadi trend yang tersebar di internet. Terbaru, juri rancangan X Factor, Tulisa telah dikejutkan dengan penyebaran aksi "blowjob" beliau dengan bekas teman lelakinya secara atas talian.

NSPCC dan polis telah memberi amara kepada semua remaja mengenai bahaya merakamkan diri mereka sendiri dan memuatnaiknya ke dalam internet.



TQDESPERADO
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger