Label 10

Home » » JIJIK 3 SUKU!! SUASANA HAMBAR DI DATARAN MERDEKA

JIJIK 3 SUKU!! SUASANA HAMBAR DI DATARAN MERDEKA

Written By AAKJ on Saturday, April 28, 2012 | 10:26 AM


SATURDAY, APRIL 28, 2012

9:30 AM: Sekitar hadapan Dataran Merdeka... Lebih kurang 300 peserta yang turun... tiada apa-apa yang menarik.. yang ada hanya laungan, jeritan, maki hamun, perasaan marah yang tidak memberi apa-apa makna...

"Reformasi" "Reformasi" tah apa yang nak di reformasikanya! tak kala ini pemimpin mereka sedang sedap bersarapan di hotel mewah dan ada kemungkinan ada diantara pemimpin mereka masih tidur lagi agaknya... Apa Celop Toq!

Inikah budaya rakyat Malaysia? Gambar ini menceritakan seribu cerita... 






















tq-brojinggo




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 28, 2012 at 10:42 AM

Macam tu je,gagal algulah tu...hehe.

April 28, 2012 at 11:01 AM

Kesian aku tgk dia org ni...aku pun dulu dok join jugak bersih 2.0, tp aku tau ni smua keje bodoh..baik aku melepak di tepi pantai sambil bwk anak2 aku rehat kat pantai..

Aku nak nasihatkan abg2 akak2 pakcik2 makcik2 dan adik2 smua...adalah lbh baik kita dok di umah melakukan pekara yang bolih mendatangkan faedah untuk diri kita..

April 28, 2012 at 11:29 AM

Berjuang untuk apa?? Untuk Siapa?? They are all frustrated loser....Ya ALLAH..berilah kesedaran di dalam hati2 mereka...Amin

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger