Label 10

Home » » FOTO & VIDEO AZMIN ALI BERZINA DALAM TANDAS ?!! PATUTLAH SAMSIDAR TAK KESAH...ANWAR PUNGGG ...

FOTO & VIDEO AZMIN ALI BERZINA DALAM TANDAS ?!! PATUTLAH SAMSIDAR TAK KESAH...ANWAR PUNGGG ...

Written By AAKJ on Monday, April 30, 2012 | 1:30 PM





Can I Fuck U Today Azmin Ali?

Nallakarupan kata Video Shamsidar makan Aiskrim Anwar Ibrahim. Tapi kami ada Video Pemimpin Wanita PKR Makan Aiskrim Azmin Ali. So Macam mana? Yang mana satu nak keluarkan dulu?

Nantilah, suruh geng lain keluarkan dulu Gambar gambar Aiskrim tu. Gua nak fokus isu Keganasan Pakatan PAS,DAP,PKR pukul dan Bunuh Polis, Wartawan dan rosakkan harta awam.


"Banyak Episod Ni, Cam Sinetron Pulak"

tqpapagomo
Share this article :

+ comments + 2 comments

May 5, 2012 at 3:12 AM

hentikanlah membuka aib orang lain, jika benar & ada saksi mereka melakukan maksiat, tidak kira siapa pun, ambil sahaja tindakan undang-undang islam...

Allahu Akbar!

May 5, 2012 at 3:20 AM

pasal BERSIH ni plak... nama pun BERSIH tapi jiwa, rohani tak BERSIH pun... buat huru hara, rosak harta benda ada ke patut?

Nak melawan/ pukul Anggota kuasa, klu Anggota kuasa terlepas tembakan dan ada yang maut? lagi la mereka2 ini bikin kecoh cakap anggota kuasa tembak melulu la sebagainya... sedar la sikit kita ni siapa... Malaysia ni ada undang-undang...

Sahabat2 sekalian, hentikan lah segala propaganda dunia ini... sama2 kita kejar hal akhirat... yang penting buat pilihan undi yang betul waktu mengundi nanti... tak perlu nak buat huru hara... orang tengok pun tak yakin nak undi mereka..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger