Label 10

Home » » FOTO DEDAH !! SIAPA 3 JANTAN SEPARUH BOGEL BERSAMA YB ZURAIDA LAMPIR ?!! THREESOME ?!! (nikah sahaja boleh tengok)

FOTO DEDAH !! SIAPA 3 JANTAN SEPARUH BOGEL BERSAMA YB ZURAIDA LAMPIR ?!! THREESOME ?!! (nikah sahaja boleh tengok)

Written By AAKJ on Monday, April 30, 2012 | 11:30 PM




Dulu Aakj pernah keluarkan artikel :



ZURAIDAH AMPANG !! APAKAH DOSA YANG DIA LAKUKAN ?!! JENAYAH ? DAKWAAN ISA SAIDI AMAT BERAT !!





Tuduhan yang dilemparkan oleh bekas Ketua Penerangan KeADILan PKR Cabang Ampang terhadap Zuraidah Kamarudin,MP Parlimen Ampang bahawa beliau banyak menyimpan rahsia tentang Zuraida hingga membolahkan MP itu hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen bukan tuduhan ataupun dakwaan yang boleh dibiarkan begitu sahaja.

Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR) maupun polis perlu menyiasat dakwaan tersebut dan sekiranya benar Zuraidah menang ataupun menjadi calon parlimen tersebugt melalui unsur-unsur penipuan,beiau perlu di bawa ke muka pengadilan dan dihukum selayaknya sekiranya beliau menipu sehingga berjaya menang sebagai Ahli Parlimen.

Biasanya Ahli Parlimen hilang kelayakan untuk menjadi MP adalah beliau perna h dihukum penjara dan tidak boleh menyertai parti politik selama lima tahun,didedan oleh mahkamah melebihi Rm2,000 ataupun telah diistiharkan mufils dan mungkin ada lagi sebab-sebab lain atau Zuraidah sebelum bertanding merupakan bukan warganegara Malaysia.

Tuduhan Mohd Isa Saidi, bekas Ketua Penerangan tersebut bukan tuduhan yang trngan kerana melibatkan institusi berparlimen dalam Negara ini dan SPR jangan sesekali memandang ringan dan perlu menyiasat hingga ke akar umbi tuduhan tersebut.

mehh detailnya d sini ;









Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger