Label 10

Home » » XKLUSIF !! PENGAKUAN JUJUR PEMIMPIN TOLOL TIN MILO ; "SAYA SAYANG AMBIGA" !!

XKLUSIF !! PENGAKUAN JUJUR PEMIMPIN TOLOL TIN MILO ; "SAYA SAYANG AMBIGA" !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 14, 2012 | 11:30 PM

DARI RAKAN FACEBOOK !! TERIMA KASIH !!

3 minutes ago 
AAKJ ;

Hampir keseluruhan kaum ini mengamalkan gaya hidup songsang, iaitu melakukan hubungan kelamin sesama sejenis iaitu lelaki dengan lelaki yakni meninggalkan perempuan. Perbuatan ini merupakan sesuatu penyelewengan fitrah yang amat buruk. 


Nabi Luth telah menyeru mereka untuk menghentikan perbuatan tersebut disamping menyampaikan seruan-seruan Allah, tetapi mereka mengabaikannya dan malah mereka mengingkari kenabiannya. Akhirnya, kaum Nabi Luth dimusnahkan dengan bencana yang sangat mengerikan dan dahsyat. Kejadian ini berlaku pada kira-kira tahun 1800 sebelum Masihi.


DETAIL ;  http://azmykelanajaya.blogspot.com/2011/11/allah-diskriminasi-kaum-minoroti-kita.html



 



KUALA LUMPUR 7 Nov. – Polis mengambil keterangan seorang daripada penganjur program kontroversi “Seksualiti Merdeka 2011” di pejabat Tenaganita, di sini hari ini.

Empat anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields mengambil keterangan Pang Khee Teik kira-kira 4 petang tadi.

Turut diambil keterangan ialah bekas Presiden Majlis Peguam, Datuk S. Ambiga serta aktivis wanita Maria Chin Abdullah dan Pengarah Eksekutif Tenaganita Irene Fernandez.



 

STORY ;


MANUSIA JENIS APA PUOK TOLOL SAYANG PADA SEMUA MUSUH ILAHI ?

 

RM300 juta untuk ‘Geran Selangorku’

SHAH ALAM:Kerajaan Negeri Selangor memperuntukan sebanyak RM300 juta di bawah ‘Geran Selangorku’ bagi melaksanakan program-program yang berfaedah untuk rakyat.
Menteri Besarnya Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, geran itu berasaskan dana sumbangan dividen daripada syarikat berkaitan kerajaan negeri (GLC) Selangor dan keuntungan yang diperolehi Menteri Besar Incorporated (MBI) yang berjaya mengutip hutang lapuk dari Talam Corporation Sdn Bhd.



PERGHHHH BANYOK LAGI KALU NAK LETAK....





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger