Label 10

Home » » HIMPUNAN BERJUTA BELIA 2012 !! MAHPUZ OMAR & PUOK TIN MILO AKAN CUBA GAGALKAN ?!!

HIMPUNAN BERJUTA BELIA 2012 !! MAHPUZ OMAR & PUOK TIN MILO AKAN CUBA GAGALKAN ?!!

Written By AAKJ on Saturday, March 3, 2012 | 10:00 AM



CHUKAI - Menteri Belia dan Sukan Dato Seri Ahmad Shabery Chik membidas tuduhan  Mahfuz Omar ahli parlimen Pokok Sena yang pagi tadi mengadakan sidang media melemparkan tomahan dan tuduhan yang tidak berasas dalam beberapa pekara mengenai kementeriannya.

Menurut Shabery Chik beliau kecewa dengan sifat pemimpin pembangkang yang sering melemparkan fitnah dan pembohongan ke atas kerajaan atas sebab kepentingan politik dan bukannya membela rakyat.

"Seorang ahli parlimen seperti Mahfuz perlu bijak jika membangkitkan sesuatu isu. Isu yang dibangkitkan Mahfuz mengenai dana dari KBS seharusnya diajukan di dalam dewan rakyat dan bukannya dibicarakan secara tidak profesional."

"Saya cabar Mahfuz untuk membangkitkan apa yang beliau nyatakan pagi tadi dibawa ke dalam sidang dewan dan saya akan jawab secara profesional sebagai menteri yang bertanggungjawap. Mahfuz suka berbohong dan dan menjadi darah dagingnya dengan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan beliau:

"Mahfuz sebelum ini pernah mengkritik kerajaan kerana membenarkan seorang peninju muay thai datang ke Malaysia dan menyertai pertandingan yang diadakan di selangor. Apabila dijawap mengenai fitnah mahfuz itu bersertakan bukti yang mana pihak kerajaan negeri Selangor yang membiayai pertandingan itu beliau terus mendiamkan diri kerana malu alah dengan fitnah dan pembohongan yang dilemparkan ke atas Kementerian saya dan kerajaan" Ujarnya lagi.

"Saya sekali lagi mencabar Mahfuz untuk tanya mengenai kementerian KBS di dalam dewan rakyat dan saya nasihati agar beliau bersikap profesional sebagai ahli parlimen dan usah berperangai kebudak budakan."

Dato Seri Ahmad Shabery Chik menyatakan mengenai pekara ini sewaktu berlangsungnya jelajah LTDL peringkat ke 8 yang bermula di Pekan Pahang dan berakhir di Chukai tengahari tadi. Beliau turut menyampaikan hadiah buat para pemenang peringkat ke 8 yang mana pada perlumbaan peringkat ke 8 hari ini tempat kedua dimenangi oleh anak kelahiran Terenggani Ariff Salleh.

Untuk makluman Mahfuz omar ahli parlimen pokok sena pagi tadi membangkitkan beberapa pekara iaitu peruntukkan rm10 juta yang diberikan oleh Perdana Menteri untuk program hari himpunaan jutaan belia dan juga program Ceramah YB hassan ali yang didakwa sebanyak rm30 juta dana belia diperuntukkan untuk program tersebut.



EHSAN klpos


KEJAYAAN HIMPUNAN SEJUTA BELIA 2011 MENYEBABKAN PUOK TIN MILO TAKUT !!









SIAPA MAHPUZ ?? HARAP MENTERI SUKAN DAN MANA-MANA MENTERI IGNORE JE TUKANG JAGA STOR NI..AKU INGATKAN DIA DAH TAMBAH ILMU BILA JADI MP..RUPANYA LEVEL JAMBAN MASIH KEKAL...







DANA NI MAMPUZ..eHH MAHPUZ TAK NAK TANYA PI KEMANA ?
KE NAK AKU BREAKDOWN KAT SINI BERAPA UPAH TUKANG KARUT..TUKANG KUTIP..DAN LAIN-LAIN TUKANG KE ??


ALOSSS SILAP GAMBAR..SORI






KES YANG MENGANIAYA KELUARGA MANGSA MEMALI ?


1. Menurut orang kuat PAS, SURUHANJAYA Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)dan Polis Bukit Aman khususnya disyaki Menyembunyikan fakta dan Menutup Fail Korupsi Tabung Memali (TMM) dan pelbagai Penyelewengan Wang seperti di Madrasah MID Memali, BJM dan pelbagai perkara lagi.

2. Penulis buku berkaitan Memali C.N. AlAfghani mendedahkan Senator PAS Y.B. Mohd. Yusuf Husin telah menyeleweng beratus-ratus ribu wang sumbangan untuk balu-balu Memali, termasuk menyeleweng wang Madrasah. Menurut beliau, Mat Sabu Timbalan Presiden PAS walaupun mengetahui Penyelewengan dan Rasuah yang Maha Besar di Memali itu, telah mengarahkan supaya kes tersebut disembunyikan daripada diketahui oleh khalayak ramai, kerana bimbang akan memalukan PAS yang dikatakan Islamik itu.


3. C.N. AlAfghani mendedahkan beliau telah membuat Laporan Polis namun, beliau juga mendakwa pihak polis dari Bukit Aman telah tidak meneruskan siasatan tersebut sehinggalah ke hari ini. Memandangkan jumlah wang yang sebegitu banyak disalahgunakan oleh Senator PAS Y.B. Mohd. Yusuf Husin, sepatutnya pihak SPRM tidak menutrup mata.

4. Adakah SPRM juga telah  dipenuhi oleh Musang Berbulu Ayam sehingga mendiamkan penyelewengan dan Rasuah terbesar di dalam PAS ini! Sekiranya ia kena kep[ada kerajaan seperti isu NFC dan sebagainya, SPRM cepat-cepat sahaja membuka kertas siasatan. Sebaliknya beratus ribu wang Balu Memali, wang Madrasah, Wang sumbangan yang diperkatakan dengan terperinci oleh C.N. AlAfghani di dalam bukunya seperti tidak ada apa-apa tindakan oleh pihak SPRM!


5. Kita berharap, agensi-agensi kerajaan  yang bertanggungjawab janganlah seperti hendak glamour sahaja dengan menerima bulat-bulat apa sahaja yang Didakwa dan Dituduh oleh Pembangkang sebagai Rasuah sana Rasuah sini, sebaliknya apabila melibatkan Penyelwengan dan Rasuah di pihak PAS, mereka lembat, lambat dan seperti menutup fail, kata penulis buku C.N. AlAfghani.


Sambung lagi kisah penyelewengan Tabung Memali oleh Pas. Jika semalam saya telah berkongsi dengan anda bagaimana seksanya anak-anak yatim Memali perlukan wang untuk belajar sedangkan wang untuk mereka beratus-ratus ribu telah dikutip oleh Pas.

Hari ini pula saya nak berkongsi dengan anda kisah bagaimana pemimpin Pas menggunakan wang Tabung Memali untuk tujuan lain.

Pada tahun 1997 ada seorang 'korporat' dari KL datang ke Memali dan berjumpa dengan seorang pemimpin Pas. Dalam perjumpaan dengan pemimpin Pas itu, 'korporat' berkenaan telah berjanji akan melaburkan beberapa juta untuk projek pembangunan Madrasah Islahiah Diniah Memali, iaitu sekolah yang ditubuhkan oleh Ibrahim Libya.

Dalam perbincangan tersebut, selain daripada berjanji jutaan ringgit untuk madrasah tersebut, 'korporat' itu juga berjanji akan memberikan kepada pemimpin Pas berkenaan RM 1 juta sebagai pemberian peribadi.

Bagaimana pun 'korporat' itu berkata wangnya masih berada di Singapura dan dalam proses untuk dibawa masuk ke Malaysia. Untuk sementara waktu 'korporat' berkenaan meminta pemimpin Pas itu membiayai beberapa kosnya terlebih dahulu. Antaranya, kereta ,rumah dan keperluan hariannya.

 
Kerana telah terpesona dengan tawaran RM 1 juta untuk dirinya lalu pemimpin Pas itu tanpa berlengah panjang menggunakan wang dari Tabung Memali lalu membelikan sebuah kereta Merchedes 230 untuk 'korporat' berkenaan. Selain kereta, wang Tabung Memali juga digunakan untuk menyewa sebuah rumah serta membeli dua buah peti besi untuk menyimpan wang yang bakal dibawa masuk dari Singapura.

Sebuah peti besi diletakkan di rumah korporat itu, manakala sebuah lagi diletakkan di rumah pemimpin Pas berkenaan. Nak dapat duit RM 1 juta lah katakan, mesti bersedia dengan peti besi.

Pas langsung tidak meminta izin atau memaklumkan kepada balu-balu dan anak-anak yatim yang berkenaan sebelum menggunakan wang milik mereka (balu dan anak yatim) untuk diberikan kepada 'korporat' itu.

Adakah anda masih hendak percaya lagi kepada serban,jubah,ketayap atau mulut-mulut yang disulami ayat Quran dan hadis pemimpin-pemimpin Pas ?

Kalau duit anak yatim pun mereka boleh kelepek, apa lagi kalau duit negeri atau negara ?

Akhirnya Pas ditipu oleh 'korporat' berkenaan, dan wang anak-anak yatim serta balu Memali lenyap begitu sahaja.

Kalau berceramah atau berucap dalam parlimen bukan main lagi. Mereka sahaja yang suci, mereka sahaja yang jujur dan mereka sahaja yang bersih. Tapi yang sebenarnya merekalah adik beradik iblis.

Cukup setakat ini dahulu untuk kali ini. Akan datang saya akan berkongsi dengan anda pula kisah seorang pemimpin Pas dan keluarganya pergi ke Mekah dipercayai menggunakan wang Tabung Memali.

Tiga bulan lagi pun tak akan habis kisah dari buku berkenaan untuk saya kongsikan dengan anda di sini. Banyak perkara-perkara yang kita tidak tahu selama ini terkandung di dalamnya. Lebih manis lagi apabila buku berkenaan ditulis oleh seorang ahli Pas seumur hidup yang kini menetap di Kampung Memali.

Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan buku berkenaan, sila hubungi nombor dibawah untuk urusan pembelian dan penghantaran kepada anda.

012 621 3431-Azran

Harga: RM 26.00 sebiji termasuk kos penghantaran bagi kawasan KL, PJ dan Shah Alam.

RM 30.00 untuk kawasan-kawasan dan negeri-negeri lain.
 
TQRBF



YANG NI MAMPUZ OMAR NAK JAWAB KE NAK AKU TERUSKAN ?


GUNA DUIT MASJID BELI KERETA ? episod 3


BACA SINI ;




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger