Label 10

Home » » GEMPAR TERKINI !! RAKAMAN PELAJAR D ROGOL BERAMAI-RAMAI ?!! MAK AYAH..DEKATILAH ANAK KITA !!

GEMPAR TERKINI !! RAKAMAN PELAJAR D ROGOL BERAMAI-RAMAI ?!! MAK AYAH..DEKATILAH ANAK KITA !!

Written By AAKJ on Friday, March 23, 2012 | 2:23 PM




Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. 

Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. 

Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. 

Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!





Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.





Share this article :

+ comments + 2 comments

March 23, 2012 at 6:36 PM

UMporNO suka cerita seks sebab tu remaja terikut2....Sian malam pagi petang TV Utusan MEloya Berita HArian Blog seks seks seks....

March 23, 2012 at 8:35 PM

BAPAK PELACOR SIAPA YA HAHAHAAH ANWAR BIN ? HAHAHA BIN ?? HAHAHAHA TOLOL

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger