Label 10

Home » » CCTV KES KHALWAT BASAH BADROLL !! FOTO AHLI PKR YANG CUBA RASUAH PEGAWAI AGAMA PAHANG ?!!

CCTV KES KHALWAT BASAH BADROLL !! FOTO AHLI PKR YANG CUBA RASUAH PEGAWAI AGAMA PAHANG ?!!

Written By AAKJ on Friday, March 2, 2012 | 7:03 AM



Menurut sumber dalang yang terlibat bersekongkol menghalalkan ngentot isteri orang adalah Radin Shamsul Kamar, Setiusaha Pengelola PKR.

Radin Syamsul Kamar dihubungi oleh pihak hotel untuk memaklumkan kejadian tersebut memandangkan beliau yang berurusan dengan pihak hotel untuk program retreat PKR di Swiss Inn.

Pegawai yang bertugas ditawarkan RM3 ribu untuk menutup mulut agar berita penangkapan khalwat Badrol Amin tidak tersebar. Demi selamatkan PKR, mereka sanggup menghalalkan yang haram,sudahlah berdosa dan haram berkhalwat ditambah pula dengan cubaan rasuah.

PKR dipenuhi oleh ahli yang rosak moralnya, inikah yang anda harapkan dari sebuah parti untuk menjadi pemerintah dinegara kita.

Sebelum ini Radin juga turut terlibat dalam salah guna dana Perbadanan Menteri Besar Selangor.


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor menyoal siasat setiausaha pengelola Parti Keadilan Rakyat (PKR) Radin Shamsul Kamar dipercayai berhubung kes penyalahgunaan dana Perbadanan Menteri Besar (MBI).
Pengarah SPRM Selangor Datuk Jaafar Mahad berkata proses soal siasat itu adalah prosedur biasa apabila SPRM menerima laporan berhubung dakwaan kes-kes berkaitan rasuah.
"Tujuan kita panggil hari ini ialah untuk menyoal siasat berhubung dakwaan dan laporan yang kami terima," katanya ketika ditemui pemberita di luar pejabat SPRM Selangor di sini, Khamis.
Radin Shamsul dilihat memasuki pejabat SPRM di Tingkat 8, Wisma PKPS di sini, pada 11.30 pagi diiringi dua peguam, N.Surendran dan Lateefa Koya.
Jaafar enggan mengulas lanjut ketika ditanya mengenai kes yang dikaitkan dengan Radin Shamsul berhubung soal siasat yang dijalankan hari ini.Bernama - pisau.net

TQEMPAYARPEMUDA 
Share this article :

+ comments + 1 comments

March 2, 2012 at 4:11 PM

di dunia selamat...tapi di akhirat, terimalah balasan nya.. Subahanallah.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger