Label 10

Home » » BERUK PUN JATUH POKOK !! YB TOLOL PKR DERMA SURAT KABAR CINA KEPADA MANGSA BANJIR ?!! KAH KAH giloO wehH !!

BERUK PUN JATUH POKOK !! YB TOLOL PKR DERMA SURAT KABAR CINA KEPADA MANGSA BANJIR ?!! KAH KAH giloO wehH !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 14, 2012 | 8:00 PM

 

 

......bukan sibuk hulur bantuan tapi sibuk  menghulurkan kertas-kertas A4  berupa risalah yang dicetak diatasnya mengenai  isu-isu  kenaikan harga barang dan sebagainya…- Cis..!! bodoh punya kerja..!!!

Seorang mangsa banjir  menemui penulis  berkata pihak PKR Kuala Sepetang macam tidak peka langsung serta tidak prihatin dengan keperitan mangsa banjir. ”Kami mahu bantuan segera dalam masaalah banjir…bukan masanya nak  berfikir masaalah isu kenaikan harga barang, mereka (PKR) teramat salah tempat untuk itu”- kata seorang penduduk.

Dimaklumkan juga  bahawa  anggota dari Unit Amal PAS Bukit Gantang pun terkilan dan terkejut dengan kejadian tersebut. Apa tidaknya… semasa anggota Unit Amal sibuk agihkan makanan  kepada mangsa…anggota PKR Kuala Sepetang pun sibuk juga dengan edarkan risalah. Kalau tolong sama dalam misi bantuan tu tak apa la.. 

Sehinggakan  anggota Unit Amal ada yang disindir oleh mangsa banjir dengan berseloroh berkata  “ datang ni  nak bagi risalah ke…? kami tak makan kertas  dan risalah tu nak buat selimut pun tak boleh”  

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger