Label 10

Home » » 17sx !! FOTO WANITA BOGEL KECEWA DGN SUAMI ZINA KAWAN SENDIRI TERJUN DARI KAPALTERBANG !!

17sx !! FOTO WANITA BOGEL KECEWA DGN SUAMI ZINA KAWAN SENDIRI TERJUN DARI KAPALTERBANG !!

Written By AAKJ on Thursday, March 1, 2012 | 8:00 PM

Wanita Bogel Terjun Dari Kapal Terbang


BERDUA-DUAAN YANG MENIMBULKAN SYAK ITU KHALWAT !!

MACAM-MACAM ALASAN NAK ELAK...



Mula-mula kata kena kurung dengan 20 samseng. Lepas itu kata konspirasi JAIP pula. Tetapi, laporan polis tak nak buat.

Cuba fikirlah, kalau sudah sampai naik ke mahkamah syariah, takkan boleh maaf macam itu sahaja. Ini soal maruah bro...lagi-lagi pula si Badrul Amin ini pemimpin politik dan ada jawatan dalam Kerajaan Negeri Selangor. 

Kemudian, heret bini tua yang selalu dibelasah ke mahkamah pula untuk raih simpati.



Alih-alih hari ini tuduh pembantu sendiri pula yang disogok untuk menjatuhkannya. Memang sah Badrul Amin semakin terdesak. Pertimbangkan kenyataan daripada suami wanita terbabit yang konsisten semenjak awal cerita ini meletup lagi:

1) Si suami sudah mengesyaki hubungan sulit antara isterinya dan Badrul Amin sejak dari mula lagi. Kerana itulah beliau mengekori isterinya sehingga ke hotel tersebut.

2) Saksi (pekerja hotel) juga mengesahkan bahawa si isteri dan Badrul Amin sebenarnya telah pun menginap selama tiga hari di bilik tersebut sebelum diserbu oleh JAIP.

3) Badrul Amin hanya bertuala ketika membuka pintu setelah lebih 1/2 jam diketuk oleh JAIP. Adakah sesi kaunseling Subuh tersebut berlangsung dalam keadaan separuh bogel? Malah terdapat dakwaan bahawa pemimpin-pemimpin PKR yang menginap di situ cuba merasuah pula penguatkuasa JAIP bagi melepaskan Badrul Amin.

4) Dakwaan Badrul Amin bahawa dirinya dikurung dan dipukul oleh 20 orang samseng dengan mudah dipatahkan oleh pihak hotel apabila mereka mendedahkan bahawa tidak ada langsung kedatangan lelaki seramai itu pada masa kejadian melalui rakaman CCTV mereka.

Si suami langsung tidak pernah mengubah kenyataannya seperti di atas. Tetapi Badrul Amin sudah mengubah keterangannya sebanyak lebih 4 kali semenjak beliau dikantoikan.

Anda ada akal yang waras. Fikir-fikirkanlah...

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger