Label 10

Home » » XKLUSIF !! ISTERI KE 2 BADRUL BUAT PENGAKUAN ?? wOO MAKIN MENARIK...

XKLUSIF !! ISTERI KE 2 BADRUL BUAT PENGAKUAN ?? wOO MAKIN MENARIK...

Written By AAKJ on Sunday, February 26, 2012 | 2:00 PM

ISTERI KE 2

ISTERI KE 2

ISTERI PERTAMA

 smsnya BADROL berbunyi:
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

"Ini semua adalah satu Konspirasi Jahat UMNO untuk menjatuhkan karier saya dalam politik. Saya adalah seorang Ustaz dan mana mungkin saya akan melakukan perbuatan terkutuk. Saya Ustaz Badrul Amin dan saya bukan berperangai Syaitan seperti Mufti Perak. Konspirasi UMNO keatas saya adalah sama seperti Konspirasi sebelum ini yang dilakukan ke atas Anwar Ibrahim, Elizebeth Wong, Mat Sabu, Adun Selising, Adun Perupok dan mungkin ramai lagi yang akan menjadi mangsa Konspirasi UMNO."


- Badrul Amin Parti Kongkek Rakyat (PKR)

Mungkin itulah kenyataan dari mulut Badrul Amin PKR yang telah ditangkap Khalwat semalam. Satu kenyataan yang sering kita dengar iaitu KONSPIRASI UMNO. Semua yang jahat akan diri mereka pasti akan dipersalahkan adalah UMNO. Semua pekara terkutuk yang mereka lakukan adalah salah UMNO. Tidak ada yang bukan salah dan Konspirasi UMNO kerana mereka pemimpin Pakatan adalah Malaikat.
(DARI BLOG PAPAGOMO)


Pegawai JAIP telah buat repot di balai kuantan pada jam 10.28 malam bertarikh 25hb Feb 2012. Kes serbu bilik no 8365 Swiss Garden adalah kes khalwat. Yang hebatnya, terdapat usaha tutup kes ini di mana ada rakan-rakan Badrul Amin yang ada di Hotel telah cuba sogok RM 3 ribu pada pegawai Jaip, tapi syukurlah tawaran itu di tolak.

Kes ini sah berlaku awal pagi semalam, lebih kurang jam 2 pagi. Kedua mereka dicekup oleh suami perempuan itu sendiri di dalam bilik yang di tempah secara berasingan oleh Badrul Amin. Apabila peguatkuasa agama JAIP sampai, kedua2nya sudah lengkap berpakaian. Bermati-matian kes ini cuba ditutup oleh pucuk pimpinan PKR.
(DARI BLOG PARPU)




Ina..itu nama manja bini no 2 badrulamin..hang jangan gabra bila aku panggil nama manja dia badrok..huhu..nak aku letak no hp ina kat sini ke ??

ina ; sob sob nangis menceritakan perkara yang berlaku d kuantan...adehhh hebat juga badrok mat indon ni huhu...

bersambung..jangan gabra badrok..kalau no hp ina bertukar maka sahla hang gabra tahap jamban...aku dan ramai rakyat malaysia pun dah sampai Mekah..takla dok sibuk jadi mutawif bini orang..HARAM !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

February 26, 2012 at 2:32 PM

jgn stress stress tau bang...


http://stresssik.blogspot.com/

February 26, 2012 at 2:54 PM

Itu tazkirah ala anak Murid Imam Mahadi PKR tu bro... Tazkirah Bilik Hotel.

February 26, 2012 at 7:12 PM

klu dia rasa dirinya xbersalah..sila buat sumpah laknat...klu dia didapati bersalah..laksanakan lah hukuman hudud iaitu rejam sampi mati..hukuman hudud ni la yg selalu PAS inginkan bkn?...(^_^)

February 26, 2012 at 10:03 PM

Sayangnyer... bini ke2 tu tolak kat aku la stat bad... cantik lagi tu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger