Label 10

Home » » VIDEO WARTAWAN CINA TERAJANG MELAYU KERANA CINA DAP MELAKA ?!!

VIDEO WARTAWAN CINA TERAJANG MELAYU KERANA CINA DAP MELAKA ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, February 28, 2012 | 1:34 AM



Guan Eng suruh UMNO diam!!,Inikah yang dinamakan Ketua Menteri Paling Celaka.Tengok siapa yang mulakan dulu aksi tendang menendang didalam video ini.

TQABGMAIL...STEADY MAT KILAU PENANG

Aku dok perati 2-3 kali video ni..kalau inilah gayanya hidup rakyat Malaysia yang dah "muak" dengan keamanan..aku rasa tak lama 13 mei akan berulang dan tempat mulanya adalah PENANG !!

Aku tak doa tapi aku minta sahabat yang baca entri ni ingat apa yang aku tulis ini..kenapalah kerana nak hancurkan satu kaum maka kaum yang satu lagi kena bersikap zalim ?? apa dosa Melayu..apa dosa Melayu UMNO pada cina dap ?? apa ??

Kalau dah rasa kuat sangat..aku serahkan pada Melayu Penang..fikir sebelum bertindak..ingat..kita bangsa yang Islam agamanya..selagi Islam tidak d hina..sabarlah..kiranya Islam nak d perangi..aku serahkan pada kalian semua apa yang wajar d buat..bukan nak apikan cuma nak bagitahu bahawa Nabi saw tak pernah nak serang kaum lain tanpa sebab..semua peperangan berlaku kerana Nabi saw pertahankan Islam yang d ancam d saat itu...wallahualam...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger