Label 10

Home » » VIDEO HOT !! SUAMI DATANG SERANG D SWISS HOTEL...BADRUL MASIH TAK NGAKU ?!!

VIDEO HOT !! SUAMI DATANG SERANG D SWISS HOTEL...BADRUL MASIH TAK NGAKU ?!!

Written By AAKJ on Monday, February 27, 2012 | 12:11 PM





Adalah sangat memilukan jika melihat calon suami anda membatalkan perkahwinan kemudian lari dengan wanita lain. Tetapi apa yang terjadi jika ia melarikan diri dengan lelaki lain?

Seperti kelihatan pada gambar hari pernikahan pengantin tersebut, seorang lelaki yang merupakan kekasih pengantin lelaki datang dan merosakkan acara tersebut.

Sempat terjadi konfrontasi antara si lelaki bergaduh dan mempelai wanita.

Si pengantin wanita kemudian meminta penjelasan pada pengantin lelakinya, tapi kemudian pengantin lelaki ditarik kekasih gelap lelakinya dan melarikan diri dari acara pernikahan.ini videonya...cekidot...




ADESSSS GAY KE DEPA NI TQTABEKPUANG


BADRUL MASIH NAK NAFI DIA D TANGKAP KHALWAT ?!!




Pegawai JAIP telah buat repot di balai kuantan pada jam 10.28 malam bertarikh 25hb Feb 2012. Kes serbu bilik no 8365 Swiss Garden adalah kes khalwat. Yang hebatnya, terdapat usaha tutup kes ini di mana ada rakan-rakan Badrul Amin yang ada di Hotel telah cuba sogok RM 3 ribu pada pegawai Jaip, tapi syukurlah tawaran itu di tolak.

Kes ini sah berlaku awal pagi semalam, lebih kurang jam 2 pagi. Kedua mereka dicekup oleh suami perempuan itu sendiri di dalam bilik yang di tempah secara berasingan oleh Badrul Amin. Apabila peguatkuasa agama JAIP sampai, kedua2nya sudah lengkap berpakaian. Bermati-matian kes ini cuba ditutup oleh pucuk pimpinan PKR.
(DARI BLOG PARPU)
Share this article :

+ comments + 1 comments

February 27, 2012 at 12:23 PM

apa nak jadi org2 "islam" di m'sia dan indonesia ni..?bercakaran sesama sendiri tak habis2...patutlah Allah berikan taufik dan hidayah pada ribuan org2 barat masuk islam disebabkab hnacurnya org2 islam sebelah sini...na'uzubillahi minzaalik...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger