Label 10

Home » » X'KLUSIF SELANGOR !! INDUSTRI PELACURAN D KILANG, BUKAN LAGI D HOTEL ?!!

X'KLUSIF SELANGOR !! INDUSTRI PELACURAN D KILANG, BUKAN LAGI D HOTEL ?!!

Written By AAKJ on Monday, January 30, 2012 | 10:46 PM


KLANG - Sebuah bangunan kilang industri kecil dan sederhana (IKS) di sekitar Meru dipercayai menjadi tempat menyediakan perkhidmatan seks sejak tiga tahun lalu.

Dengan bayaran serendah RM50, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Difahamkan, lelaki tempatan tidak dibenarkan memasuki premis itu kerana pengusaha khuatir rahsia mereka diketahui.

Bagaimanapun, kegiatan tersebut mula terbongkar selepas penduduk berhampiran mendapati premis itu semakin kerap dikunjungi warga asing akhir-akhir ini.

Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Ahmad, 40, berkata, apa yang dibimbangi ialah aktiviti tidak bermoral itu akan mempengaruhi generasi muda di kawasan sekitar.kosmo.


GAP KATA : ini baru sektor IKS, harap exco agama selangor boleh  tingkatkan produktivi ia kepada sektor perkilangan pulak. jangan lupa bagi pinjaman mudah ya..haha. makin hancur negeriku !


pada 26 ogos 2011, pakatan selangor telah melancarkan kempen anti zina.. lihatlah outcome mereka. kempen tah kemana, IKS sektor zina pulak dah wujud. 


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger