Label 10

Home » » XKLUSIF !! PERNAHKAH KITA BERDOA UNTUK ISTERI PM !! ATAU LEBIH SERONOK MENGHAMBUR FITNAH ?!! the beginning...

XKLUSIF !! PERNAHKAH KITA BERDOA UNTUK ISTERI PM !! ATAU LEBIH SERONOK MENGHAMBUR FITNAH ?!! the beginning...

Written By AAKJ on Saturday, January 7, 2012 | 9:01 AM


firman yang bermaksud: 

“Sesiapa yang Allah kehendaki mendapat hidayah nescaya dilapangkan dadanya untuk menerima Islam dan sesiapa yang dikehendaki sesat nescaya dijadikan dadanya sempit dan sesak seolah-seolah naik ke langit. Demikianlah Allah menimpakan kehinaan kepada orang yang tidak beriman.” (Surah al-An’am, ayat 125).

Atas dasar menimbulkan kebencian terhadap UMNO/BN maka seluruh jentera kafir harbi menyerang dan memfitnah kepimpinan negara, segala bentuk tohmahan dan cacian direka agar susunan fitnah itu seolah-olah nampak kebenarannya.

Dari isu terlibat dalam pembunuhan altantuya hingga ke cincin yang puluhan juta dollar USD..semuanya d susun dalam satu "story board" yang mana pengarahnya gagal capai box office sebab selalu dapat dipatahkan oleh kebenaran yang tersusun indah oleh Allah.

Asalnya Pm sebagai sasaran utama tapi kesabaran tahap maksima menyebabkan Allah bersama PM !! bukan niat PM nak bersumpah di 4 buah masjid berlainan mengenai tuduhan yang amat berat iaitu membunuh..tapi hakikat penyucian fitnah wajib dibuat !!
Lihat sendiri keberanian pemimpin terhadap fitnah yang melandanya:


Dari Abu Hurairah r.a.: "Nabi s.a.w. menawarkan pada satu kaum untuk bersumpah. Mereka berebut hendak dahulu, lalu beliau memerintahkan supaya diundi antara mereka siapa yang akan lebih dahulu melakukan sumpah."


Bila si mangkok jamban taik khinzir ni mengaku dia yang ubah suai atau superimpose gambar altanthuya dengan PM maka ahli pas dan seluruh keturunan dalam parti pas celaka tutup mulut terkedu bahkan tak terniat untuk minta maaf pada PM kerana fitnah yang bersambut itu !!




  • Rasulullah menjelaskan, tatkala ditanya oleh seorang sahabat, "Wahai Rasulullah, apakah itu ghibah?" Lalu jawab Baginda, "Menyebut sesuatu yang tidak disukai oleh saudaramu di belakangnya!" Kemudian Baginda ditanya lagi, "Bagaimana sekiranya apa yang disebutkan ltu benar?" jawab Baginda, "Kalau sekiranya apa yang disebutkan itu benar, maka itulah ghibah, tetapi jika sekiranya perkara itu tidak benar, maka engkau telah melakukan buhtan (pembohongan besar)." 

  • (Hadis riwayat Muslim, Abu Daud dan At-Tarmizi).

     
  • Ghibah (menyebut keburukan orang lain walaupun benar) amat buruk, apalagi buhtan (memfitnah dan mengada-adakan keburukan seseorang). Orang yang mendengar ucapan ghibah juga turut memikul dosa ghibah, kerana dia masuk dalam ghibah itu sendiri. Kecuali dia mengingkarinya dengan lidah, atau menerima dengan hatinya. Bila ada kesempatan maka lebih utama baginya mengalihkan ghibah tersebut dengan pembicaraan lain yang lebih bermanfaat.

  • Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: "Seseorang hamba yang membicarakan sesuatu yang belum jelas baginya (hakikat dan akibatnya), akan dilempar ke neraka sejauh antara timur dan barat." (Riwayat Muslim)


Allah butakan sebelah mata !! akhirnya ahli-ahli pas celaka yang mengaku Islam itu agamanya bersorak TAKBIR tiap kali hinaan terhadap PM, isteri PM dan seluruh orang UMNO/ BN !!

Lihatlah...apa rasa anda bila d perlakukan begini kepada kita ? 
Bukannya aku suka sangat letakkan gambar ni tapi atas dasar nak suruh semua orang tahu betapa hinanya cara nak hinakan seseorang !!

super impose :



superstar !! keh keh..kesat rasa halkum huhu
V

Takperlu superimpose..tak perlu bersumpah..sebab apa ya..adakah kerana jijah berjaya bina "islamik"nya dan anwar juga takkan bersumpah sampai bila-bila sebab baginya yusuf alqadarawi tak suruh pun..

Ahli pas celaka memang takkan merasa ini satu dosa dan perlu atau wajar d tegur ?? kalau dah tegur maka kat mana dan bila d tegur jijah dan anwar berkelakuan begini !!

ada sapa2 nak halalkan yang ini ?? tak berani tegur ??

budaya ni tak perlu d tegur ?? ehh UMNO je ke yg wajib d tegur? hahahaha



 anak mak atau anak bapak ? tak wajib d tegur ??

super dance !!



V
V
v

Akhirnya kerana kehabisan modal, maka isu PM hisap cerut d buat cerita...adehhh anjing mana sebetulnya yang takut sangat dengan PM ni...


bersambung..'doa untuk isteri PM" episode 1


Wallahualam...

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger