Label 10

Home » » X'KLUSIF !! 3 IBLIS KECIL CUBA HANCURKAN UMNO !! HAPUSKAN BN !! part 1

X'KLUSIF !! 3 IBLIS KECIL CUBA HANCURKAN UMNO !! HAPUSKAN BN !! part 1

Written By AAKJ on Tuesday, January 24, 2012 | 8:00 AM


TAZKIRAH GITAR KARAN !!

DENGAR TANPA LALAI ! :


Iblis merupakan satu bangsa Jin yang sangat alim, warak, ahli ibadah, menjadi ketua kepada Malaikat dan Jin. Apabila Allah s.w.t menjadikan Nabi Adam a.s dan memerintahkan semua makhluk untuk sujud kepada Nabi Adam a.s., Iblis engkar dan tak nak sujud. Iblis telah di murkai dan di laknati oleh Allah s.w.t.

Orang yang dibenci Iblis
Rasulullah saw lalu bertannya kepada iblis: “Kalau kau benar jujur, siapakah manusia yang paling kau benci?” Iblis segera menjawab: “Kamu, kamu dan orang sepertimu adalah makhluk Allah yang paling aku benci.”
“Siapa selanjutnya?” tanya Rasulullah saw.
“Pemuda yang bertaqwa memberikan dirinya mengabdi kepada Allah swt.”






gambar hiase

TAK LALAI ? SERAH DIRI PADA ALLAH CARA BEGINI ??

IBLIS PERTAMA !! :-


Menuduh orang lain makan rasuah..salah guna kuasa dan menganiaya makmum yang dipimpinnya, sebenarnya merekalah yang jahat dan zalim !

Antara kes rasuah yang telah masuk ke SPRM :
Blogger Ahmad Sofian Yahya atau lebih dikenali sebagai ‘SekupangDua’ telah membuat laporan di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkaitan penyalahgunaan kuasa yang dilakukan Ngo ketika zaman pemerintahan Pakatan Rakyat di Perak selama 11 bulan.

Tindakan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) yang dikatakan mahu merobohkan pentas karaoke berhampiran dengan Kompleks Selera Seri Pantai di sini dikhuatiri bakal menjejaskan pendapatan lebih 50 pengusaha gerai Melayu yang berniaga di medan selera itu.

Bukan sahaja bakal menjadikan kawasan itu yang sebelum ini meriah bertukar sunyi malah beberapa peniaga yang ditemui juga melahirkan rasa bimbang akan ‘gulung tikar’ berikutan tindakan pihak berkuasa tempatan itu yang akan menyebabkan premis perniagaan mereka kurang daya tarikan.
Seen at Changi International Airport a man who closely resembles Penang Chief Minister Lim Guan Eng, who boarded a flight to Italy. He flew in Singapore Airlines business class with a party which could easily pass of as a family unit.



It is also said this trip and the stay at a 5 star accommodation, is being paid by a Tan Sri. Rumour has it he is in the gaming business.

Of course, this has yet to be confirmed. Sources believed to be persons known to the spitting image of the DAP Secretary General leaked the information out.

Kes kezaliman yang terang dan nyata !!

SEBAGAI RUJUKAN  :

Bilangan Rumah yang terlibat  : 
42 buah ( 32 TOL dan 10 Tiada Tol)
Bilangan Keluarga  :  85 keluarga ( 76 India dan Melayu)
Bilangan Penduduk  :  342 orang ( 307 India dan 35Melayu)
Ternakan  :  16 ekor lembu

Pemaju bercadang hendak memajukan projek ini dengan komponen-komponen  projek seperti berikut:-
  A)  Pangsapuri kos sederhana terdari dari:
  a)  2 blok 12 tingkat – 160 unit
  b)  1 blok 30 tingkat – 331 unit
  c)  1 blok podium kedai – 8 unit
  B)  1 blok kos sederhana rendah 21 tingkat – 249 unit
  C) 1 unit Dewan Komuniti dan Tadika – 2 tingkat.


Kes moral anak beranak !!
Sememangnya amat melucukan apabila Pakatan khususnya DAP mengecam sebilangan blogger pro-UMNO apabila memainkan isu anak lelaki Guan Eng mencabul kehormatan seorang pelajar perempuan sekelasnya. Secara tiba-tiba Pakatan dan gerombolan tentera siber mereka menjadi sangat tertib, terhormat, tersuci dan termaksum.
Secara tiba-tiba Guan Eng dan Lim Kit Siang yang selama ini tidak pernah menganggap satu kesalahan tidak bermoral serangan dibuat terhadap anak-anak dan isteri para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, melenting dan marah-marah kerana anak dan cucu mereka diserang oleh blog-blog pro-UMNO. Secara tiba-tiba juga, pemimpin kanan DAP itu berkata, DAP tidak akan sanggup menggunakan taktik tersebut untuk menyerang UMNO-BN.

Pesan Rasulullah s.a.w.: 

Sesungguhnya syaitan itu berjalan di dalam diri manusia mengikuti perjalanan darah. Oleh kerana itu, aku takut syaitan akan melontarkan sesuatu tuduhan atau membisikkan sesuatu kejahatan di dalam hati kamu. 
(Riwayat Bukhari dan Muslim).

bersambung...iblis ke-2 dan ke 3 akan menyusul..aku harap kita telan walau pahit....
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger