Label 10

Home » » VIDEO !! AL-FADHIL USTAZ FATHUL BARI MINTA CERITA "USTAK" DALAM TANDAS WANITA JANGAN D SEBARKAN !! pergHH !! SIFAT ULAMA TERPUJI !!

VIDEO !! AL-FADHIL USTAZ FATHUL BARI MINTA CERITA "USTAK" DALAM TANDAS WANITA JANGAN D SEBARKAN !! pergHH !! SIFAT ULAMA TERPUJI !!

Written By AAKJ on Friday, January 6, 2012 | 8:03 PM


Soalan yang diajukan pada AlFadhil tu sebetulnya silap, cerita sebenar bukan menuduh dia ditangkap basah, cerita sebenar orang kampung nampak..

Baca betul-betul apa sahabat ambo royats :



wallahualam


Share this article :

+ comments + 7 comments

January 6, 2012 at 8:55 PM

Fitnah Ustaz Azhar: Penipuan yang failed!

Assalamualaikum.Setelah pendedahan tentang siapa yang menjadi dalang kepada fitnah terkutuk terhadap Al-Fadhil Tuan Guru Ustaz Azhar Idrus, kami ingin terus membongkar penipuan dan fitnah yang langsung tidak boleh diterima dek akal. Pengfitnah tersebut boleh disamakan dengan manusia yang bertopengkan syaitan.


Kami di blog Pas Cawangan Pulau Kerengga berasa amat bertanggungjawab untuk mendedahkan penipuan yang amat jahat oleh blog Azmi Awang Kelana Jaya dan sekutunya Taiping Mali. Ini kerana Kg Jambu Bongkok
tempat yang didakwa kononnya berlaku tangkapan khalwat terhadap Ustaz Azhar hanya lebih kurang 10 km dari kampung kami. Hal ini bermakna kami lebih tahu tentang kejadian yan berlaku disekitar kampung kami.


Kami telah bertanya sendiri dengan ramai kawan-kawan di Kg Jambu Bongkok melalui pertemuan dan panggilan telefon. Reaksi mereka sudah dijangka iaitu mereka amat terkejut, bingung dan mengesahkan bahawa cerita itu adalah suatu pembohongan yang amat nyata. Malah, pengerusi masjid juga mengesahkan bahawa cerita itu adalah fitnah yang mana orang yang melakukan fitnah akan menanggung azab di neraka.AIK??Macam mana orang Taiping dan Orang Kelana Jaya lebih tahu dari penduduk KG sendiri??Mereka mengatakan mendapat sumber dari blog sanggah tok janggut yang juga orang KL...PELIK.Mereka ade bela hantu raya ker??JANGAN JADI BODOH...


Malalui blog Taiping Mali laknatullah, telah dikesan terdapat beberapa kesilapan bodoh yang telah dilakukan dalam cerita rekaan tersebut. Antaranya penulis mengatakan bahawa penduduk kononnya telah melihat Ustaz Azhar Idrus keluar dari tandas perempuan dan selang beberapa minit keluar seorang wanita dari tandas yang sama. Persoalanya, mengapa penduduk TIDAK melakukan tangkapan atau melaporkan kepada pihak berkuasa?Dikatakan dalam blog fitnah tersebut bahawa penduduk berbual dengan Ustaz Azhar dan hanya melihat wanita itu keluar dari tandas tersebut.

Persoalanya,,MENGAPA pengfitnah tersebut tidak mengatakan bahawa Ustaz Azhar ditangkap..Tak lain dan tak bukan mereka bimbang kita akan melakukan semakan rekod dipejabat JHEAT . Pastinya mereka akan KANTOI!!!

Selain itu, pengfitnah juga tidak menyatakan tarikh berlakunya kejadian tersebut dan hanya memberitahu masa kejadian. KENAPA??Mereka takut pembohongan mereka akan lebih terserlah apabila tarikh dikemukakan... kerana semua orang tahu bahawa jadual Ustaz Azhar sangat padat kerana memenuhi jemputan berceramah diseluruh pelusuk negara...


Antara kenyataan coverline dalam blog fitnah bagi mengelakkan disaman ialah:


"Kita tidak menuduh apa-apa cuma mahu penjelasan daripada Azhar Idrus apakah peristiwa sebenarnya?Takkan sebagai Ustaz yang cukup dikenali ramai turut melakukan perkara mungkar?Takkan Ustaz yang mendapat bayaran mahal mengambil kesempatan untuk melakukan maksiat?"



CISSS!!!! Nampok sangat cerite lebong!!!


Maka, terbuktilah bahawa tuduhan tersebut tidak berasas dan merupakan satu fitnah semata-mata. Fitnah ini dirancang kerana mereka berasa amat terhina dan malu apabila melihat kehadiran lebih 80k umat manusia bersama Ustaz Azhar di Shah Alam berbanding hanya 5k mendengar ceramah shahibul samaah haji Najib Razak dan hajjah Rosmah I-City. Mungkin fitnah ini atas arahan Hajjah Rosmah yang dikenali amat gemar mereka cerita fitnah berunsur seks bagi menjatuhkan seteru mereka. Mereka sentiasa berpegang kepada prinsip 'fitnah yang dilakukan secara berulang-ulang akhirnya akan dilihat sebagai cerita yang benar'. Mereka sudah tiada modal untuk menghalang gelombang kebangkitan rakyat dari segenap pelusuk negara. AMARAN keras kepada pengfitnah bahawa anak muda akan tetap bersama-sama Ustaz Azhar dalam meneruskan misi mengeluarkan masyarakat daripada zaman Jahilliah Moden..Cita2 tertinggi kami adalah syahid dijalan Allah..TAKBIR!!!

January 6, 2012 at 9:15 PM

Menarik ceramah Ustaz Fathul... AAKJ ke yang post? Alhamdulillah.... (tumpang lalu, nak tengok ratings jer...)

January 6, 2012 at 11:28 PM

hahaha kenapa remove komen sendiri..mana dia d tangkap khalwat..dok rok cetong derr..janganla dok auta taik huhu jgn jadi gayong basuh berak derr..baca molek apa yang sanggah tok janggut cakap kah kah

April 6, 2012 at 5:10 PM

TUMBANGKAN UMNO PILIHANRAYA INI

UMNO PERASUAH MUSUH NEGARA

NAJIB TAKUT BINI

BN = BANKRAP NEGARA

HANCUR NEGARA INI KALAU SEPENGGAL LAGI JADI PM

Di Bawah Pentadbiran Najib, Hutang Negara Cecah RM437 Billion 4 Oktober, 2011 - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan hutang negara kini mencecah RM437 bilion berdasarkan Laporan Bank Negara yang dikeluarkan baru-baru ini. “Laporan Bank Negara Malaysia bertarikh 30 september 2011 menyatakan angka hutang negara setakat suku ke 2 tahun ini menunjukkan hutang negara mencecah RM437 bilion,” kata Anwar pada pembentangan belanjawan Pakatan Rakyat 2012 di parlimen hari ini.

Menurutnya, jika unjuran Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) bagi 2011 dibuat berdasarkan pertumbuhan 5 peratus, maka kadar keberhutangan negara kini mencecah 53 peratus dari KDNK negara.

Kadar itu, katanya, jauh lebih tinggi berbanding pada 2007 iaitu sebanyak 42 peratus dari KDNK negara. “Kadar hutang isi rumah pula mencecah RM577 bilion iaitu 77 peratus dari KDNK berbanding pada 1997 hanya 33 peratus dari KDNK. "Maknanya di bawah menteri kewangan yang secara kebetulan semuanya perdana menteri sebelum 1998, rakyat Malaysia terpaksa berhutang lebih hingga kadar keberhutangan meningkat sekali ganda dalam masa 13 tahun,’ katanya.

Keadaan itu, kata Anwar, diburukkan lagi dengan kadar defisit yang berpanjangan sejak mantan-mantan Perdana Menteri dan Perdana Menteri sekarang memegang tampuk perbendaharaan negara. “Defisit negara diunjurkan mencecah 6 peratus bagi tahun 2011, jauh tersimpang dari janji Perdana Menteri untuk mengurangkan defisit ke kadar 5.2 peratus seperti yang dibentangkan di dalam belanjawan dan Rancangan Malaysia Kesepuluh,” kata Anwar.
Ketika membentangkan belanjawan alternatif Pakatan Rakyat di parlimen hari ini, Anwar berkata ia bertujuan untuk membantu rakyat mengharungi hidup yang semakin terhimpit. Pakatan memperuntukkan RM220 bilion dalam belanjawan berkenaan melibatkan penjimatan sebanyak RM4 bilion dari perbelanjaan kerajaan BN. Ia menumpukan usaha mengurangkan defisit kepada 4.4 peratus berbanding kadar 6 peratus daripada KDNK tahun ini.

Kamu ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh tak tahu halal haram? Tak tahu hukum?

Gagal Menjadi MB, akhirnya Hasan Ali meroyan bagaikan orang gila

Pakatan Rakyat akan halalkan seks rambang kata Hasan Ali

AGAK memeranjatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Hasan Ali seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia (Akhbar propaganda Umno).

Hasan Ali yang kononnya membawa imej pejuang Islam sebenar itu, tanpa rasa bersalah melemparkan fitnah kononnya jika Pakatan Rakyat memerintah Malaysia, maka Budaya seks rambang, homoseksual, lesbian dan sebagainya akan dihalalkan.

Kamu ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh tak tahu halal haram? Tak tahu hukum?

Kesian melihat gelagat Hasan Ali, tak sangka akhirnya beliau meroyan bagaikan orang gila gara-gara hampa kerana gagal menggapai cita-cita mahu menjadi Menteri Besar Selangor.

Kalau ye pun nak menipu, takkanlah sampai tuduh orang nak halalkan seks rambang dan hubungan sejenis itu bangang namanya kah kah kah...

Konon nak buat gelombang kuasa ketiga. Tapi hasut orang supaya jangan sokong Pakatan Rakyat. Patut kalau "kuasa ketiga" cakaplah pada rakyat jangan sokong Barisan Nasional juga.

Ini bukan kuasa ketiga, ini namanya kontraktor propaganda upahan United Malays No Otak kah kah kah...

ReJaM© "Ingat rakyat Malaysia ni kambeng ke nak halalkan seks rambang? "

December 27, 2012 at 11:52 PM

Apakah anda seorang Islam? Kalau benar anda seorang Islam apakah tulisan anda ini berlandaskan cara Islam sebenarnya. Mencemuh, menghina pemerintah sampai mengutuk peribadi orang itu cara Islam ke? Tahukah dalam Hadis Nabi ada dinyatakan sesiapa yang memusuhi atau mencemuh pemerintah sama seperti kaum KHAWARIJ? Malah Allah sendiri mengurltuk perbuatan seperti ini. Mengapa perbuatan seperti ini juga yang dipilih? Tahukah kau sekiranya mencemuh pemerintah yang Allah telah tentukan sama seperti menolak apa yang Allah telah tetapkan kepada kita. Tak takutkah pada balasan Allah nanti?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger