Label 10

Home » » PM DAN ISTERI DAH PERGI HAJI !! AZHAR IDRUS ?? 2 ISTERI TUU..TAK LAYAK KE ?? agen haji part 1..(kih kih ada yg ingat aku nak buat tajuk agen IBLIS !!)

PM DAN ISTERI DAH PERGI HAJI !! AZHAR IDRUS ?? 2 ISTERI TUU..TAK LAYAK KE ?? agen haji part 1..(kih kih ada yg ingat aku nak buat tajuk agen IBLIS !!)

Written By AAKJ on Sunday, January 8, 2012 | 9:53 AM


Walaupun PM kita bukan orang alim ulama tapi beliau taklah jahil sangat dalam soal nak jaga rakyat jelata malah luangkan masa untuk tunaikan Haji..dari jauh beliau sanggup dan tak pernah lupa rakyat !!


Kalau kita tanya azhar yang jadual dia membebel d masjid dan surau dan d seluruh negara hampir setiap malam yang belum tentu FREE tu lagumana?? Kenapa tak ke Mekah untuk tunaikan haji ?? soalan mudah online je ni azhar !!

Atau kerana masih tak cukup $$$ untuk buat haji atau tunggu orang sponsor $$$ FREE untuk ke sana seperti mana nik aziz yang mengaku dia d sponsor ?? adakah level anda hanya terima segalanya FREE ??


Azhar kena nafikan bahawa dia pernah keluarkan fatwa atau aku panggil AUTA (sebab azhar hanya bertallaqi) :

"..kalu pakai kereta mewah tapi tak tunaikan haji maka haram.." 

boddo..hehe ayat boddo tu aku tambah sebab itu cara azhar buat joke bodoh bila membebel d masjid atau surau..lebih kurang begitulah AUTA yang d reka oleh azhar...kalau salah tukang info maka salahlah aku..sori kalau salah..

**aku dapat info ni dari bekas anak murid dia..bekas ye ...bekas...


Atau kerana dia tak dapat apa-apa upahan semasa buka kitab yang tak tahu apa kitabnya..samada yang d beli kat mydin ataupun potostat hehe..andaian aku jah ni azhar ..jangan bekeng..aku dengar azhar ni garang huhu...

ehhHH upah dapat untuk ngajar ugama ke atau upah kata kat orang lain semua tak betul..meh tengok video ni derr :

video

azhar idrus wajib nafi dia dapat upah ngajor antara maghrib dan isyak !!


Adehhh melalut pasal ustaz lain d tuduh "anjing" oleh azhar kerana dapat upah mengajar ugama..dia ngajor FREE hahahah ehhh melalut laa plakk

ok sambung bab haji tadi..azhar idrus pakai motorsikal je ke atau aku dengar ada 2 kereta mewah termasuk 1 alphard..aku tak dengki sebab semua tahu dia kawin 2..ada 2 isteri hehe..kenalah serba 2...ehh ini ke alasan tak ke Haji..atau..adusss kes ambik wudud dalam tandas wanita tu aku tak rasa dia boleh wat alasan huhu...

baca sini kalu nak tahu kes dia d jumpai dalam tandas wanita..bukan jumpa dia sorang-sorang dalam tu...ehem..ehem.."jumpa tak sama dgn khalwat"






Aakj; harap azhar jangan dok guna pentas ceramah sekadar untuk jawab isu dia yang tergelecoh lidoh*..nasihat aku..ehh aku tak layak ke nak nasihat dia kalu aku juga belajar pondok? hehe boddo..kih kih sedak jugok guna bahasa gurauan azhar nih heheh boddo...

aku nasihat..kalau nak mencurah ilmu..jangan sesekali harapkan $$$..jangan sesekali kata orang lain boddo..jangan tuduh orang lain anjing..nasihat je ni..nak dengar tak pe..tak nak dengar pun tak pe...ehem...batuk wehh

Alphard tu kalau kereta kawan maka bersumpahlah...kalau kereta sendiri pun takde sapa nak dengki..hehe boddo..gurau je azhar..jange maroh..berat nanang..boddo...wassalam....



next ; gambar2 kereta mewah...dan berapa $$$ dapat untuk ngajor antara magrib dan isyak..siapa tu...boddo..hahahah seronok wehh guna ayat tu...


gambar hiase je nih...



Share this article :

+ comments + 2 comments

January 23, 2012 at 6:43 PM

pm dan isteri dah pegi haji .... balik haji masih samer jer x nmpk perubahan tudung x pakai lgi.... buat per pergi haji... rekod terpantas haji boleh la.....

February 2, 2013 at 7:44 AM

ustaz azhar pergi aji doh la..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger