Label 10

Home » » PAHANG !! KAROK JAMBAN TIDAK D BENARKAN LAGI BEROPERASI !! TAHNIAH BN PAHANG !!

PAHANG !! KAROK JAMBAN TIDAK D BENARKAN LAGI BEROPERASI !! TAHNIAH BN PAHANG !!

Written By AAKJ on Tuesday, January 24, 2012 | 1:11 AM

karaoke kotak
KARAOKE KOTAK - atau sinonim dengan nama jamban yang telah tidak dibenarkan lagi beroperasi di Kuantan, Pahang

Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) membuat keputusan menghentikan pengeluaran lesen KARAOKE KOTAK, yang banyak boleh kita lihat wujud di shopping complex,  bagaimanapun cuma karaoke kotak je tidak lagi mendapat kelulusan lesen baru, ini bermakna no more karaoke kotak. 

Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Pelesenan dan Peniaga Kecil MPK, Datuk Suhaimi Sulong, berkata, keputusan menghentikan pengeluaran lesen kepada pengusaha terbabit berdasarkan aduan diterima.


HAHAHA....pas jangan dok buat terkedu yaa..mung semua tu tahu berbelit tang hadis dan firman je...last dapat biro Adat dan Sukan hahaha tuiiihHH !!

mehhh baca ni : KELANTAN !!

BACHOK 13 Jan. – Kegiatan sebuah premis di Kampung Kubang Golok yang menjalankan aktiviti karaoke haram dengan berselindung di sebalik papan tanda ‘Nick Resort’ di pintu masuknya terbongkar apabila diserbu polis awal pagi tadi.

Serbuan dilakukan oleh sepasukan anggota dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri dengan dibantu Ibu Pejabat Polis Daerah pukul 2 pagi itu turut menahan 29 pengunjung dan dua pekerja premis tersebut.


Selanjutnya di sini :


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger