Label 10

Home » » KELANTAN !! NIK AZIZ WAJIB UNDUR !! ISU AIR 17 TAHUN LAGI ??

KELANTAN !! NIK AZIZ WAJIB UNDUR !! ISU AIR 17 TAHUN LAGI ??

Written By AAKJ on Tuesday, January 10, 2012 | 3:43 PM

Dari satu sudut kemudahan asas ingin GK tampilkan persoalan tentang KEBAJIKAN. Apa yang dikatakan kebajikan dan apa pula yang dikatakan menyusahkan? Melihat pada dua bil ini dapatkah anda jawab yang mana satu Kebajikan dan yang mana pula menyusahkan?

Air tak pernah ada, yang sentiasa ada ialah angin, angin yang tidak sabar untuk dilepaskan di PRU13 nanti, sampai bila harus hidup tanpa kemudahan bekalan air bersih yang amat menyusahkan. Sudahlah begitu, angin yang free pun di charge dalam bil air. Sungguh berkebajikan.

 Air telaga inilah yang digunakan untuk buat makan,minum, mandi dsbnya. Bau selut dan baruh meloyakan sesiapa sahaja yang tidak biasa menggunakannya. Majukah negeri berkebajikan jika punyai tahap air yang sebegini.
Kenapa susah sangat nak bekalkan air bersih secara mengcukupi kepada rakyat ? Negeri lain kalau adapun masalah air bukanlah keseluruhan didalam negeri, mungkin tempat-tempat terpencil sahaja dan ianya terus diberi perhatian dalam menanganinya. Lagipun negeri lain bukanlah dibawah pentadbiran kerajan yang BERKEBAJIKAN. Sebaliknya dibawah pentadbiran APCO YAHUDI.

Kalau Apco Yahudi ni boleh bekalkan air secara sempurna, maknanya KEBAJIKAN Pas ni lebih teruk dari YAHUDI !!! Kalau lebih teruk dari Yahudi....... Anda Mampu Mengubahnya.... 



TQGELOMBANGKICK
Share this article :

+ comments + 4 comments

January 10, 2012 at 5:20 PM

dah tak ada isu lain ke..? memang kering idea sunggu cai2 umno ni....

January 10, 2012 at 10:39 PM

Assalamualaikum.... tumpang lalu....

January 11, 2012 at 12:25 AM

"9 jam dok tunggu bossss, takde post baru pun.... saye dah ngantuk ni... esoklah saya sambung.dah la saye ni digelar tukang kira, cai gong, level kepala lutut,agent kepada agent iblis, tukang photostate, kona tak lepas,... dan macam macan lagi gelaran dia kasi kat saya bosss, saya dah tak tahan dah keje nie... takde keje senang sikit ke boss, jadi agent score A ke, masyuk la jugak... halal pun halal..." ape la boss aku nie...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger