Label 10

Home » » HAJI HADI AWANG GUNA TAKTIK LAPOK POLITIKUS USANG ?!! siri pas munafik part 3

HAJI HADI AWANG GUNA TAKTIK LAPOK POLITIKUS USANG ?!! siri pas munafik part 3

Written By AAKJ on Monday, January 30, 2012 | 5:44 PM


Haji Hadi membuat kejutan yang hanya mendapat perhatian muka depan akhbar Sinar Harian pada hari Sabtu semalam.

Sekali fikir amat tidak lojik bagi Haji Hadi yang telah berjuang dan menjadi ahli Parlimen sejak tahun 1982 akan undur diri sebelum pilihanraya yang mereka yakin adalah pencapaian perjuangan politik untuk menggantikan UMNO selama 60 tahun.

Tindakan Haji Hadi untuk tidak bertanding hanya memberi maksud dia mahu mengundur diri dari menjadi ketua PAS. Tidak anging tidak ribut, kenapa pula Haji Hadi mahu mengundur? Tak baru berapa bulan, beliau mempertahankan jawatan dalam PAS.

Adakah Haji Hadi kini kecewa dengan apa yang berlaku dengan PAS sekarang dan enggan lagi terus bersubahat dengan pihak Erdogan yang menguasai Jawatabnkuasa Pusat PAS?

Atau pun, Haji Hadi hanya melakukan decoy atau cuba menarik perhatian bagi mengalihkan perhatian yang diberikan akar umbi kepada Datuk Dr Hasan Ali yang dilihat sebagai kuasa ketiga yang memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja?

Dengan kenyataan begitu provokotif, media PAS akan mengalihkan agenda dari menghentam Hasan Ali yang hanya menarik lagi banyak perhatian dan cuba mengalihkan perhtian media massa dari perhatian mereka memperomosi Hasan Ali.

PAS ternyata terjejas dengan serangan bertubi-tubi Hasan Ali. JIka Haji Hadi perlu melakukan "shock" sedemikian, ini bermakna keadaan begitu terus dalam PAS.

Apa hal pun, jika benar Haji Hadi ikhlas nak beri laluan kepada muka-muka baru dan mahu hanya menjadi Presiden PAS, bila pula Nik Aziz mahu berundur dari bertanding dalam PRU?

Hai .... Mahathir pun dah pencen lapan tahun, Nik Aziz tak lagi penuhi janji akan pencen bila Mahathir pencen. Apa punya ulamak mungkir janji?





TQUNSPINNERSS
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 31, 2012 at 2:25 AM

MUNGKIN...Tuan Hj Hadi baru tersedar yang dia baru-baru ini telah menjadi kuda tunggangan PKR dan DAP, logiknya PAS yang hancur, DAP jadi kuat, PKR terpaksa mintak tolong org BARAT campur tangan, PKR kerja lain x buat, hari2 kutuk kerajaan dan polis, penyokong PKR lak byk sgt berperangai samseng,sebuah parti keluarga yg tak pernah mengaku BERAK TENGAH JALAN, tapi dok berak tengah jalan hari2.Pemimpin dia berak , suruh penyokong dia bersihkan, bila x bersih salahkan kerajaan, polis dan mahkamah.
Sejak haji Hadi join BERSIH (pakai baju kuning), termasuklah Pemuda PAS dlm fb masih pakai warna kuning...warna HIJAU dah x beri makna lagi pada PAS. Org bijak PAS MUNGKIN ikut Dr Hassan Ali (the true islamic warrior), yg tinggal adalah PENGAMPU POLITIK yang tak islamic..iaitu Nik Aziz(seorg yg suka buat tafsiran sendiri & ego, dan org yg tak berminat menyatupadukan Melayu), Mat Sabu (ikon AnuWar), Pemuda PAS ( dah hilang punca, asyik layan perintah dan kehendak ambiga, sampai logo dlm fb pun tak tukar2),Ustaz Azhar Idrus ( bekas artis yg di banggai oleh org2 ganu, dia bagus tapi suka kutuk org lain)...MUNGKIN lah ini faktor2 penyumbang kenapa Hj Hadi nak pencen. Apa pun ni cuma pandangan peribadi aku, apa yg aku pikir je, bukan nak memburuk burukkan sesapa pun.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger